با ایکس باکس وان خداحافظی کنید!

رسانه کلیک - شرکت نامدار مایکروسافت تولید و فروش مدل پایه کنسول نسل هشتم خود یعنی ایکس باکس وان را در ایالات متحده آمریکا متوقف کرد.

با ایکس باکس وان خداحافظی کنید!

بر اساس گزارشات جدید، شرکت مایکروسافت دیگر مدل پایه کنسول Xbox One را در ایالات متحده آمریکا تولید نمی کند و این مدل برای همیشه از رده خارج خواهد شد. با این وجود، کاربران و علاقه مندان به کنسول های شرکت مایکروسافت فقط و فقط دو انتخاب دارند؛ یا باید مدل کوچک شده یعنی ایکس باکس وان اس را خریداری کنند و یا به سراغ کنسول جدید و قدرتمند ایکس باکس وان ایکس بروند.

این در حالی است که هنوز مدل ارتقا یافته و قدرتمند کنسول جدید ایکس باکس یعنی Xbox One X در بازار عرضه شده و ظاهرا ردموندی ها کمی زود با مدل پایه کنسول نسل هشتم خود خداحافظی می کنند. در حال حاضر تنها مدل ریفربیشد (Refurbished) کنسول ایکس باکس وان با قیمت ۱۹۹ دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد که پیش بینی می شود بزودی موجودی این نوع نیز به اتمام خواهد رسید.

از طرف دیگر، شعبه بریتانیا رسانه معتبر کوتاکو (Kotaku)، از اتمام مدل پایه کنسول Xbox One در شعبه بریتانیا فروشگاه مایکروسافت خبر داد. این رسانه مدعی است که هم اکنون وضعیت موجودی دستگاه ایکس باکس وان در فروشگاه رسمی مایکروسافت به حالت ناموجود تغییر پیدا کرده است. ناگفته نماند؛ ردموندی ها هنوز به صورت رسمی گزارشی از توقف فروش این دستگاه در بریتانیا و اروپا منتشر نکرده است.

Xbox One

شایان ذکر است؛ هم اکنون شرکت مایکروسافت امکان پیش خرید کنسول Xbox One X را برای علاقه مندان و طرفداران فراهم کرده و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ها و خرده فروشان معتبر از جمله آمازون، مایکروسافت، تارگت، بست بای، والمارت و غیره و پرداخت ۴۹۹ دلار، این کنسول قدرتمند را پیش خرید کنید.

توجه داشته باشید که با پیش خرید این دستگاه، مایکروسافت مدل ویژه کنسول را تحت عنوان Xbox One X Project Scorpio Edition در تاریخ ۷ نوامبر سال میلادی جاری (۱۶ آبان ۹۶) به دست شما می رساند. مدل ویژه از لحاظ قدرت و سخت افزار هیچ تفاوت خاصی با مدل اصلی ندارد و تنها عبارت «اسکورپیو» روی کنترلر و دستگاه حک شده است.

با توجه به توقف فروش مدل پایه کنسول ایکس باکس وان، در صورتی که به دنبال خرید کنسول ایکس باکس وان ایکس هستید، پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله «هرآنچه باید درباره کنسول Xbox One X بدانیم» در رسانه کلیک را مطالعه کنید. در این مقاله سعی شده در قالب پرسش و پاسخ، تمامی اطلاعاتی که تا به امروز در خصوص کنسول ایکس باکس وان ایکس منتشر شده را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. برای مراجعه به مقاله مذکور، بر روی این نوشته کلیک کنید.

ارسال نظر