بازی Scalebound تا سال 2017 تاخیر خورد

همان طور که اطلاع دارید، عنوان پرطرفدار Scalebound در سبک نقش آفرینی جهان باز در حال حاضر توسط استودیوی Platinum Games ساخته می شود. به گزارش کلیک، این بازی مورد انتظار قرار بود در سال 2016 به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر شود. به تازگی استودیوی سازنده این بازی محبوب اعلام کرد که عنوان Scalebound تا سال 2017 تاخیر خورد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی Scalebound تا سال 2017 تاخیر خورد

به گزارش کلیک، این بازی مورد انتظار قرار بود در سال 2016 به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان منتشر شود. به تازگی استودیوی سازنده این بازی محبوب اعلام کرد که عنوان Scalebound تا سال 2017 تاخیر خورد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به تازگی در وب سایت رسمی استودیوی Platinum Games، خبر تاخیر خوردن بازی Scalebound منتشر شد. در این خبر استودیو پلاتینیوم گیمز به طرفداران اعلام کرد که هدف این استودیو، ساخت یک بازی بلند پروازه است. این استودیو در وب سایت رسمی خود این چنین نوشت:

هدف اصلی استودیو پلاتینیوم گیمز ساخت یک بازی بی نظیر و فوق العاده است و ما رویای بلند پروازانه ای برای بازی Scalebound داریم. بدون شک زمان به ما کمک خواهد کرد تا یک زندگی کامل و نوآورانه ای را بسازیم و دقیق همان گیم پلی برنامه ریزی شده را برای شما گیمرها محیا کنیم و از تجربه این بازی لذت ببرید و در این صورت ما به هدف و چشم انداز خود خواهیم رسید.

استودیوی Platinum Games در ادامه اضافه کرد:

در حال حاضر هیچ مشکلی در ساخت بازی مورد انتظار Scalebound وجود ندارد و این عنوان، یکی از بزرگ ترین و بهترین بازی هایست که استودیوی Platinum Games آن را خلق کرده است. بازی Scalebound یک بازی ماجراجویی بزرگی است که سرشار از نوآوری خواهد بود! وجود گیم پلی جذاب، بخش چند نفره بی نظیر، نبردهای خارق العاده و محیط بسیار زیبا همگی در بازی Scalebound موج خواهند زد و ما این ویژگی ها را با گرافیک بسیار بالا برای شما گیمرها و طرفداران آماده کرده ایم تا از تجربه این بازی لذت ببرید. ما برای رسیدن به هدف خود نیازمند زمان بیشتری هستیم. تیم ما مشتاقانه در حال ساخت این عنوان هستند تا استودیوی پلاتینوم گیمز به هدف خود برسد. بازی Scalebound، عنوانی است که استودیوی ما همیشه رویای ساخت آن را داشته است.

در ادامه این استودیو اعلام کرد:

بدون شک بازی Scalebound یک پروژه ویژه ای برای ما محسوب می شود که به مدت چند سال مشغول کار بر روی این پروژه بزرگ هستیم و در نهایت با افتخار این عنوان برای گیمرها منتشر خواهیم کرد.

استودیوی Platinum Games یکی از محبوب ترین استودیوی های بازی ساز جهان محسوب می شود. این استودیو در گذشته بازی هایی همچون Bayonetta, Vanquish, and The Wonderful 101 را ساخته است.

بازی بی نظیر و پرطرفدار Scalebound در نمایشگاه بزرگ E3 2014 به کنفرانس رسمی کمپانی مایکروسافت به صورت رسمی معرفی شد و در این کنفرانس اعلام شد که این بازی در سال 2016 به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. بدین صورت، بازی Scalebound در تاریخ نامشخصی از سال 2017 به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت (Xbox One) توسط کمپانی مایکروسافت منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص تاخیر خوردن بازی Scalebound چیست؟ نظرات و دیدگاه های خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر