مذاکره با ۵ شرکت بین المللی برای سرمایه گذاری در پارک‌ علم و فناوری

رسانه کلیک – معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر حسین دوایی از مذاکره با ۵ شرکت بین المللی برای سرمایه گذاری در پارک‌ علم و فناوری خبر داد.

مذاکره با ۵ شرکت بین المللی برای سرمایه گذاری در پارک‌ علم و فناوری

به گزارش کلیک ، معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر حسین دوایی از پارک‌ علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سورنا ستاری، معاون علمی فناوری ریاست جمهوری، محمد خوانساری، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر صدیق رییس پارک‌ علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کرد.

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه با ۵۰ شرکت و بانک ایران و شرکت‌های تراز اول دنیا برای استقرار در پارک‌ علم و فناوری ICT مذاکره شده است، گفت: در حال حاضر مذاکراتی با ۵ شرکت بین المللی برای استقرار و حضور در پارک‌ علم و فناوری ICT در حال انجام است.

مذاکره برای حضور شرکت‌های حوزه حمل و نقل در پارک علم و فناوری

امیر حسین دوایی در رابطه با خدمات در حال ارائه در پارک‌ علم و فناوری ICT گفت: خدمات در این مراکز مبتنی بر پشتیبانی فناورانه است و این پارک در حوزه‌های حمل و نقل هوشمند و در بخش الکترونیک فعالیت دارد؛ به همین منظور برای استقرار شرکت‌های بین المللی با این شرکت‌ها در حال مذاکره هستیم.

دوایی ادامه داد: قرار است بخش‌هایی با مدل اقتصادی، فناوری و کارکردی مدیریتی در پارک‌ علم و فناوری ICT راه اندازی شود که برای پیاده سازی آن تجربیاتی در کشور وجود دارد، اما برای راه اندازی در سطح و اندازه جهانی نیاز به تجربیات بیشتری است.

برنامه وزارت ارتباطات دولت دوازدهم برای کسب و کارها

وی تاکید کرد: برنامه کلیدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم، توسعه کسب و کارها است و این وزارتخانه به طور جدی به دنبال تقویت کسب و کارها است.

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین و ابلاغ آیین نامه پیوست فناوی برای انجام مناقصات گفت: پیوست فناوی برای انجام مناقصات با هدف حمایت از کالای با کیفیت ایرانی و توسعه فناوری در کشور تدوین و ابلاغ شده است.

دوایی در پایان خاطر نشان کرد: همکاری‌هایی در حوزه اینترنت اشیا توسط پارک‌ علم و فناوری ICT با پارک سلامت در حال انجام است.

ارسال نظر