کشف موجود عجیب و غریب در سیدنی

به تازگی یک موجود عجیب و غریب در خیابان‌های سیدنی پیدا شده که حتی زیست‌شناسان و محققین دانشگاه نیز قادر به شناسایی آن نیستند.

کشف موجود عجیب و غریب در سیدنی

کشف موجود عجیب و غریب در سیدنی استرالیا

صبح روز دوشنبه بود که آقای «هری هیز» در حال دویدن در خیابان‌های سیدنی بود که به طور تصادفی با یک موجود عجیب و غریب روبرو شد؛ موجودی که حتی زیست‌شناسان و دانشگاهیان نیز از شناسایی آن عاجز مانده‌اند و کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن لقب «موجود فضایی» را داده‌اند.

شهر سیدنی این روزها شاهد بارش‌های سیل‌آسا است، اما این موجود ناشناخته در حومه «مارکویل» و به دور از سیلاب‌ها دیده شده و جالب‌تر آنکه واکنشی به ضربات چوب نشان نمی‌دهد.

عکس و فیلم موجود فضایی حسابی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است. «الی الیسا»، زیست‌شناس استرالیایی نیز عکسی از آن را در صفحه خود به اشتراک گذاشته و نوشته: «این چه موجودی است؟ من خیال کردم که یک جنین پوسوم است، اما هیچ مقیاسی برای این حدس ندارم. » وی افزود: «هیچ یک از همکاران من نتوانستند تشخیص دهند که دقیقا با چه موجودی مواجه هستیم»

جنین ماهی، یک دانه در حال جوانه‌زدن و حتی یک بچه قورباغه جهش‌یافته همگی جزو حدس‌هایی هستند که یکی یکی رد شده‌اند. شما چه حدسی می‌زنید؟

ارسال نظر