چهره انسان تا 100000 سال آینده چطور خواهد شد؟

تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که چهره انسان ها سالها قبل چطور بوده و یا تا 100 هزار سال بعد چطور خواهد شد؟ در ادامه مطلب به این موضوع پرداخته ایم با کلیک همراه باشید.

چهره انسان تا 100000 سال آینده چطور خواهد شد؟

ما از نظر ظاهری شباهت زیادی با اجداد هومو ساپین خود داریم . به عنوان مثال، بین 800000 تا 200000 سال پیش، تغییرات سریع آب و هوای زمین همزمان با سه برابر شدن اندازه مغز و جمجمه انسان، منجر به صاف تر شدن صورت ما نسبت به دیگر همسانان شد. اما چگونه ممکن است ویژگی‌های فیزیولوژیکی انسان در آینده تغییر کند، به‌ویژه زمانی که فناوری جدید پوشیدنی مانند Google Glass نحوه استفاده از بدن و چهره‌مان را تغییر می‌دهد؟ هنرمند و محقق نیکولی لام با همکاری یک متخصص ژنتیک محاسباتی شکل و شمایل انسان تا ۱۰۰,۰۰۰ سال آینده را به تصویر کشیده است.

به دلیل سفر به دیگر سیارات و دور شدن از خورشید همچنین پیشرفت های تکنولوژی ، انسان ها در چند هزار سال آینده به این شکل در می آیند.

در 20 هزار سال: انسان ها سرهای بزرگتری دارند که پیشانی آن ها ظریف تر از حالت فعلی است. یک "لنز ارتباطی" در آینده با حلقه زرد رنگ درون چشم قرار گرفته است. این لنزها همانند "Google Glass" در آینده خواهند بود.

در 60،000 سال: انسانها حتی سرهای بزرگتر ، چشمهای بزرگتر و پوست رنگی دارند. قوس فوقانی برجسته باعث ایجاد ناحیه تیره در زیر ابرو می شود. دستگاه های مایع رسانای استخوان ممکن است اکنون در بالای گوش کاشته شوند تا با لنزهای ارتباطی کار کنند.

در 100000 سال: چهره انسان با "نسبت طلایی" متناسب است ، هرچند که چشمان بزرگ و بدون تحرک دارد. "درخشش چشم" سبز از tapetum lucidum و قوس برجسته تری ایجاد می شود. سنسور چشمی از plica semilunaris که در نواحی خاکستری روشن چشم دیده می شود بهره می برد ، در حالی که دستگاه های استخوان مینیاتوری که در بالای گوش کاشته شده اند با لنزهای ارتباطی چشم کار می کنند.

ارسال نظر