اولین ماشین الکتریکی تسلا در تونل سرعت قرار گرفت!

رسانه کلیک - به تازگی عکسی منتشر شده که ماشین الکتریکی تسلا S را در داخل تونل هایپرلوپ نشان می‌دهد، این تونل امکان جابجایی با سرعت‌های مافوق تصور را فراهم می‌کند.وبسایت theverge در مطلبی نوشت؛ در ماه‌های اخیر مراحل ساخت اولیه تونل‌های هایپرلوپ در لس آنجلس انجام شده است و اکنون به نظر می‌رسد که آزمایش حرکت ماشین الکتریکی تسلا در این تونل‌ها آغاز شده است.

اولین ماشین الکتریکی تسلا در تونل سرعت قرار گرفت!

وبسایت theverge در مطلبی نوشت؛ در ماه‌های اخیر مراحل ساخت اولیه تونل‌های هایپرلوپ در لس آنجلس انجام شده است و اکنون به نظر می‌رسد که آزمایش حرکت ماشین الکتریکی تسلا در این تونل‌ها آغاز شده است.

ماشین تسلا
ایلان ماسک بنیان‌گذار شرکت‌هایی همچون تسلا موتورز، PayPal و SpaceX همواره علاقمند تولید فناوری جدید در صنعت حمل و نقل به نام Hyperloop بود. هایپرلوپ تونل‌هایی هستند که توانایی حمل و نقل با سرعت بسیار بالا را ایجاد می‌کنند (ایده پردازان امیدوارند که به سرعتی بالغ بر۱۲۲۰ کیلومتر بر ساعت برسند).
اخیراً شرکت ماسک بخش‌های اولیه تونل خود را در لس آنجلس تکمیل کرده است. این تونل‌ها به عنوان یک راه فرار پیشرفته و سریع از ترافیک‌های سطح شهر طراحی می‌شوند که از طریق آن حرکت اتوبوس‌ها و ماشین‌های الکتریکی در زیر زمین با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت مهیا می‌شود.
همچنین به نظر می‌رسد که ماسک می‌خواهد از این تونل‌ها برای استفاده از کپسول‌های مسافربری در سرعت‌های بسیار بالاتر استفاده کند (سرعت ۷۶۰مایل در ساعت).

تونل سرعت تسلا

هرچند هنوز این طرح در مرحله آزمایشی است اما شاید دور نباشد روزهایی که شما با ماشین خود وارد یک تونل هایپرلوپ شده و سپس به سرعت به مقصد خود منتقل شوید. البته نگران رانندگی در این سرعت نباشید؛ اگر بخواهید از تونل های هایپرلوپ استفاده کنید، لازم نیست که خودتان رانندگی کنید، بلکه این تونل وسایل نقلیه را در امتداد ریل‌های مغناطیسی با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت حمل خواهد کرد.

ماشین الکتریکی تسلا در هایپرلوپ ماشین الکتریکی تسلا در هایپرلوپ

در حال حاضر این تونل در حال آزمایش این ایده است و باید منتظر ماند و دید که آیا می‌تواند سلامت انسان‌ها را در هایپرلوپ تضمین کند.

ارسال نظر