پیشرفت گرافیک عنوان Gears of War 4 را مشاهده کنید

این روزها تنها داستان و گیم پلی بازی جز ارکان مهم بازی های ویدیویی ترقی نمی شوند چرا که گیمرها و بازیکن ها بر روی گرافیک و جلوه بصری محیط و شخصیت های درون بازی نیز اهمیت می دهند. از این میان، برخی از مجموعه های مشهور علاوه بر اینکه باید، سبک قدیمی خودشان را حفظ کنند، گرافیک و جلوه های بصری محیط را نیز باید بهتر از قبل طراحی کنند تا نسخه بعدی آن فرانچایز، مورد پسند طرفداران و گیمرها واقع شود. سری Gears of War از گذشته به داستان، گیم پلی و گرافیک خیره کننده خود مشهور بوده و استودیوی کوالیشن باید در نسخه چهارم آن، تمامی این موارد را رعایت کند. اگر خاطرتان باشد، استودیوی بازی ساز کوالیشن در ماه های گذشته، نسخه بتای عنوان Gears of War 4 را در اختیار پیش خریدان و برخی از طرفداران و کاربران خود قرار داد تا از مشکلات بازی با خبر شده و در نسخه نهایی، بازی گرز آو وار عاری از هرگونه عیب و ایرادی باشد. در این میان، برخی از کاربران و تجربه کنندگان نسخه بتای این بازی، از گرافیک آن رضایت نداشتند و گرافیک محیط بازی را، بسیار ضعیف خطاب کردند. از آنجا که هرگز نباید از روی نسخه بتای (آزمایشی)، درباره نسخه نهایی آن بازی نظر دهیم، نمی توانیم گرافیک نسخه بتای بازی Gears of War 4 را، گرافیک نهایی بازی بدانیم چرا که سازندگان، تا زمان عرضه نسخه کامل بازی، بر روی محیط و شخصیت ها بسیار کار می کنند. پس از شنیدن صحبت ها و فید بک های نارضایت آمیز کاربران، حال استودیوی کوالیشن تصویر جدیدی از بخش مولتی پلیر (چند نفره) نسخه چهارم بازی گرز آو وار منتشر کرد که در این تصویر، پیشرفت گرافیک محیط و جلوه بصری بازی موج می زد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصویر مقایسه ای، همراه رسانه کلیک باشید.

پیشرفت گرافیک عنوان Gears of War 4 را مشاهده کنید

از این میان، برخی از مجموعه های مشهور علاوه بر اینکه باید، سبک قدیمی خودشان را حفظ کنند، گرافیک و جلوه های بصری محیط را نیز باید بهتر از قبل طراحی کنند تا نسخه بعدی آن فرانچایز، مورد پسند طرفداران و گیمرها واقع شود. سری Gears of War از گذشته به داستان، گیم پلی و گرافیک خیره کننده خود مشهور بوده و استودیوی کوالیشن باید در نسخه چهارم آن، تمامی این موارد را رعایت کند. اگر خاطرتان باشد، استودیوی بازی ساز کوالیشن در ماه های گذشته، نسخه بتای عنوان Gears of War 4 را در اختیار پیش خریدان و برخی از طرفداران و کاربران خود قرار داد تا از مشکلات بازی با خبر شده و در نسخه نهایی، بازی گرز آو وار عاری از هرگونه عیب و ایرادی باشد. در این میان، برخی از کاربران و تجربه کنندگان نسخه بتای این بازی، از گرافیک آن رضایت نداشتند و گرافیک محیط بازی را، بسیار ضعیف خطاب کردند. از آنجا که هرگز نباید از روی نسخه بتای (آزمایشی)، درباره نسخه نهایی آن بازی نظر دهیم، نمی توانیم گرافیک نسخه بتای بازی Gears of War 4 را، گرافیک نهایی بازی بدانیم چرا که سازندگان، تا زمان عرضه نسخه کامل بازی، بر روی محیط و شخصیت ها بسیار کار می کنند. پس از شنیدن صحبت ها و فید بک های نارضایت آمیز کاربران، حال استودیوی کوالیشن تصویر جدیدی از بخش مولتی پلیر (چند نفره) نسخه چهارم بازی گرز آو وار منتشر کرد که در این تصویر، پیشرفت گرافیک محیط و جلوه بصری بازی موج می زد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصویر مقایسه ای، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، پس از دریافت تمامی فید بک های کاربران و تجربه کنندگان نسخه بتای بازی گرز آو وار ۴، استودیوی کوالیشن وقت خود را بر روی بهبود جزئیات و گرافیک محیط بازی گذاشته و شاهد یک گرافیک خیره کننده باشیم. از آن جا که توسعه نسخه چهارم این مجموعه، برای اولین توسط این استودیو صورت می گیرد، در صورت ساخت یک شاهکار بی همتا، محبوبیت خود را نزد گیمرها افزایش خواهد داد.

چندی پیش، آقای راد فرگوسن (Rod Fergusson) در حساب شخصی شبکه اجتماعی بزرگ توییتر، تصویری از مقایسه گرافیک نسخه بتا و نسخه کنونی (۳۱ می سال ۲۰۱۶) را قرار داد تا گیمرها را از روند پیشرفت بازی و گرافیک آن، با خبر کند. ایشان علاوه بر انتشار این تصویر، نوشت:

این کار همچنان ادامه خواهد داشت...

تصویری که از آن صحبت می کنیم، مربوط به یک صحنه از گیم پلی بازی Gears of War 4 است. قطعا تشخیص نسخه کنونی کار راحتی است چرا که بهبود گرافیک محیط و نورپردازی بازی کاملا احساس می شود. تصویر سمت راست، مربوط به نسخه سی و یکم ماه می امسال بوده که دارای جزئیات بیشتری است. در تصویر سمت راست، دقیقا همان صحنه را مشاهده می کنیم اما با این تفاوت که گرافیک بازی، اصلا در حد مطلوب نیست و جزئیات آن، مورد قبول منتقدان و گیمرها قرار نگرفته است.

در زیر می توانید تصویر منتشر شده از مقایسه گرافیک نسخه بتا و گرافیک کنونی بازی را مشاهده کنید.

https://static1.click.ir/servev2/OWUxZgpB3BUb/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

ناگفته نماند که تنها چند روز به برگزاری مراسم بزرگ و نامدار E3 2016 باقی مانده و همان طور که اطلاع دارید، کمپانی مایکروسافت در روز ۱۳ ژوئن مصادف با ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵، کنفرانس رسمی خود را در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می کند که در طول این کنفرانس، بدون شک شاهد نمایش های متعددی از عنوان Gears of War 4 خواهیم بود و پیشرفت گرافیک این بازی ویدیویی در تریلرهای آینده، کاملا به چشم دیده خواهند شد. رسانه کلیک، مراسم و رویداد E3 امسال را به صورت کامل پوشش خواهد داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، در زمان برگزاری این مراسم به رسانه کلیک رجوع فرمایید...

داستان بازی Gears Of War 4 از بعد از ظهر یک روز آغاز شده و در صبح روز بعد به اتمام می رسد. در این نسخه، شاهد حضور فرزند مارکوس فینیکس و دوستانش نیستیم و این بار، فرزند او شخصیت و قهرمان داستان ما خواهد بود. جی دی فینیکس (فرزند مارکوس) به همراه دوستانش در جنگل های ترسناک و خطرناک به دنبال مادر کیت (یکی از دوستان جی دی که عضو گروه شما است) می گردد. در طول این شب، اتفاقات وحشتناکی جی دی و همراهانش را تهدید می کند و دشمنان زیادی جلوی شما سبز خواهند شد.دقیقا ترس ها و اتفاقاتی که مارکوس و دوستانش در نسخه های قبلی این فرانچایز تجربه کرده بودند و حال نوبت فرزند اوست! جالب اینجاست که جی دی و دوستانش هرگز نیروی پشتیبانی ندارد چرا که این ها از وانین و دستورات حکومت ارتش COG پیروی نکرده و به صورت مستقل با دشمنان مبارزه می کنند. طبق ادعا سازندگان، این تلاش (یافتن مادر کیت)، داستان اصلی بازی گرز آو وار ۴ است که در این تلاش، اتفاقاتی زیادی رخ خواهد داد.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، عنوان Gears Of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با سه‌ شنبه ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت (ایکس باکس وان) منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که کمپانی مایکروسافت، اخیرا سیاست های عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس وان را تغییر داده و قصد دارد پلتفرم ایکس باکس وان را با سیستم عامل ویندوز ۱۰ نزدیک کند. به همین خاطر، برخی از عناوین انحصاری این کنسول خانگی در اختیار پی سی بازان قرار گرفته است. به عنوان مثال، در حال حاضر، کاربران و گیمرها قادر به تجربه نسخه بتای بازی فورزا موتور ۶ هستند که بزودی نسخه نهایی این عنوان نیز عرضه خواهد شد. تا به امروز، برخی از شایعه ها خبر از عرضه بازی Gears Of War 4 بر روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را داده اند که متاسفانه تا زمان تایید شدن این خبر توسط منابع رسمی، نمی توانیم به این شایعات اعتماد کنیم. در صورت انتشار هرگونه شایعه و خبر در این زمینه، رسانه کلیک آن را در خروجی وب سایت خود قرار خواهد داد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با گرافیک بصری عنوان گرز آو وار ۴ چیست؟ آیا در زمان انتشار نسخه نهایی بازی، شاهد گرافیک خیره کننده ای خواهیم بود؟ به نظر شما، استودیوی کوالیشن می توانند همانند استودیوی اپیک گیمز به ساخت نسخه های جدید این مجموعه ادامه دهد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر