بازگشت کنسول‌های کلاسیک آتاری و سگا

رسانه کلیک - سرانجام پس از رونمایی و اعلام قیمت نهایی کنسول های کلاسیک مینی آتاری و سگا، شرکت ای تی گیمز تاریخ عرضه رسمی آن ها را اعلام کرد.

بازگشت کنسول‌های کلاسیک آتاری و سگا

اگر خبرهای چند روز اخیر دنیای گیم را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که چندی پیش شرکت ای تی گیمز از کنسول های کلاسیک مینی آتاری و سگا رونمایی کرد. حال این شرکت تاریخ عرضه دقیق و قیمت نهایی مدل های مختلف کنسول ها را به اشتراک عموم گذاشت. بر اساس آخرین بیانیه شرکت AtGames، کنسول های Sega Genesis Flashback و Atari Flashback 8 Gold در تاریخ ۲۲ سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با جمعه ۳۱ شهریور ماه سال ۹۶) در سراسر جهان با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

در کنار کنسول ها، شرکت ای تی گیمز بسته هایی که شامل چندین عناوین ویدیویی هستند را نیز به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار می دهد. بدین اساس، کنسول Atari Flashback 8 Gold شامل ۱۲۰ عنوان ویدیویی و کنسول Sega Genesis Flashback شامل ۸۵ بازی خواهد بود. هر دو این کنسول ها از خروجی ۷۲۰p، پورت HDMI، درگاه مخصوص کنترلر‌های سیمی و ویژگی‌ های دیگر نظیر سیو (Save)، مکث (Pause) و عقب گرد (Rewind) بهره می‌برند. به علاوه، هر دو مدل از دستگاه ها با دو کنترلر بی‌ سیم عرضه خواهند شد تا کاربران به راحتی بتوانند حس نوستالژی را مجددا تجربه کنند.

ناگفته نماند شرکت ای تی گیمز در کنار دو کنسول مذکور، نسخه های دیگری از کنسول های کلاسیک آتاری و سگا را نیز در اختیار طرفداران قرار می دهد. دو کنسول The Atari Flashback Portable و Sega Genesis Ultimate Portable که هر دو کنسول های قابل حمل و کوچکی به شمار می رود، به ترتیب با ۷۰ و ۸۵ عنوان ویدیویی در تاریخ ۱ سپتامبر امسال (جمعه ۱۰ شهریور) با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

آتاری و سگا

جهت مشاهده جزئیات بیشتر، به وب سایت رسمی شرکت ای تی گیمز مراجعه فرمایید.

شایان به ذکر است پیش فروش کنسول های کلاسیک آتاری و سگا از روز آینده (جمعه ۶ مرداد ماه سال ۹۶) آغاز خواهد شد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به فروشگاه های رسمی نسبت به پیش خرید این دستگاه ها اقدام نمایند. پیش بینی می شود که موجودی این کنسول ها در همان ساعات های اولیه آغاز پیش فروش به اتمام برسد. اگر خاطرتان باشد، موجودی کنسول مینی جدید شرکت نینتندو به نام SNES نیز که بزودی در بازارهای جهانی عرضه می شود، با استقبال بی نظیری رو به رو شد و در همان ساعات های ابتدایی به اتمام رسید. بنابراین اگر قصد پیش خرید این کنسول های کلاسیک را دارید، کمی عجله کنید. همچنین خرده فروش آمریکایی تارگت پیش بینی کرده که در روزهای آینده شخصا این کنسول ها را پیش فروش خواهد کرد.

شرکت آتاری پس از یک غیبت یک دوره طولانی، در نمایشگاه بزرگ E3 2017 نوید عرضه یک کنسول جدید بازی را به تمامی طرفداران و کاربران خود داد که سرانجام این کنسول در اواخر تیر ماه رسما معرفی شد. در تیزر منتشر شده توسط شرکت آتاری، شاهد وجود دو طرح مختلف برای این کنسول جدید هستیم که تفاوتی در ظاهر آن ایجاد کرده است. برای مشاهده متن کامل این خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

ارسال نظر