تب کنسول های نوستالژیک بالا گرفت؛ نسخه جدید «سگا جنسیس» به دنبال شکار نینتندو NES کلاسیک!

رسانه کلیک - شرکت سگا در حال کار بر روی یک کنسول بازی قدیمی است. در آینده نزدیک علاقه مندان به کنسول های کلاسیک می توانند لذت بازی با نسخه جدید سگا جنسیس (Sega Genesis) را تجربه کنند.

تب کنسول های نوستالژیک بالا گرفت؛ نسخه جدید «سگا جنسیس» به دنبال شکار نینتندو NES کلاسیک!

شرکت نینتندو در آینده نزدیک در دنیای کنسول های بازی قدیمی رقیبی را در مقابل خود می ببیند. شرکت سگا به تازگی از نسخه مینی سگا جنسیس با نام سگا درایو مینی (Sega Drive Mini) رونمایی کرده است. در حالی که می توان کنسول های قدیمی سگا را به صورت دست دوم در بازار پیدا کرد، این اولین باری است که سگا دوباره مشغول تولید کنسول بازی شده است.

علت این امر را باید در توسعه کنسول جدید نینتندو و موفقیت های آن در بازار جستجو کرد. در حالی که سگا اعلام کرده است که در حال توسعه یک کنسول بازی قدیمی برای ورود دوباره به بازار است، چندین سوال بی جواب در رابطه با این محصول جدید برای ما وجود دارد.

یکی از سوالات اصلی مربوط به بازی های نسل جدید کنسول سگا جنسیس است. بر اساس تصویری که توسط این شرکت توییت شده، این کنسول جدید برای استفاده از کارتریج بازی سگا جنسیس اولیه کوچک است. این احتمال وجود دارد طراحی این محصول تا زمان ورود به بازار تغییر کند، بنابراین شاید بتوان از کارتریج های قدیمی استفاده کرد.

با توجه به کمیابی کارتریج های سگا جنسیس اصلی، استفاده از سیستم هیبریدی در کنسول جدید سگا می تواند بهترین راه حل باشد. در این صورت علاوه بر امکان نصب بازی های قدیمی بر روی این کنسول به صورت پیش فرض، می توان از کارتریج نیز استفاده کرد.

به احتمال زیاد کنسول آینده سگا کیفیت ساخت بالایی همانند محصول نینتندو خواهد داشت. در گذشته شاهد عرضه محصولاتی مشابه با سگا جنسیس به بازار بودیم که از کیفیت ساخت پایینی برخوردار بودند.

اگرچه سگا از کنسول جدید خود رونمایی کرده ولی اطلاعات زیادی را در رابطه با آن در اختیار رسانه ها قرار نداده است. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم.

ارسال نظر