ارسال DNA به فضا و بازگشت آن با سرویس جدید

شرکتی که خدمات فرستادن بقایای سوخته را انجام می دهد، روش جدیدی به شما ارائه می دهد تا کمی از DNA خودتان و یا عزیزان خود را به فضا بفرستید، برای سهیم شدن در این روش دیگر نیازی به مرگ نیست.

ارسال DNA به فضا و بازگشت آن با سرویس جدید

به گزارش کلیک ، شرکت Celesist در روز جمعه ۲۱ آوریل از یک سرویس جدید رونمایی خواهد کرد که می تواند نمونه های DNA را در فضا قرار دهد.

بنیانگذار شرکت چارلز شافر گفته است که پرواز مواد ژنتیکی، روشی برای کسانی است که سوزانده شدن را به منظور سهیم شدن در تاریخ سفرهای فضایی بر نمی گزینند. مزیت دیگر این روش پرواز DNA های مرده به همراه DNA های خانواده و دوستان است ، حال چه مرده و چه زنده باشند.

این سرویس تجربه یک پرواز فضایی نمادین و ملموس را برای زندگی کردن فراهم می کنند، و نیز راهی برای قراردادن DNAها در یک منبع ذخیره سازی طولانی مدت در خارج از زمین می باشد. گستره هزینه ها بین ۱۲۹۵ دلار تا ۱۲۵۰۰ دلار است، که بستگی به مکانی دارد که DNA فرستاده می­شود. وب سایت این شرکت اخیرا ۴ ایده جدید پروازی را به مشتریان خود ارائه داده است: فرستادن به زیرمدار زمین و بازگشت به زمین ، فرستادن به مدار زمین، همراه با سوزاندن نهایی هنگام ورود مجدد به جو، پرواز به ماه(سطح یا مدار قمری)، یا سفری فراتر از ماه.

طبق گفته پازیا شونفلد سخنگوی Celesist در این روش کار با یک گرم شروع می شود، که این مقدار برای در بر گرفتن تمام ژنوم کافی است.

DNA ها به پودر تبدیل شده و در کپسول هایی مشابه باطری ساعت های بزرگ بسته بندی می شود.

Celesist کپسول های کوچک از بقایای سوخته شده را از سال ۱۹۹۷به فضا ارسال کرده است. تاکنون شرکت بیش از ۱۲۰۰ کپسول را طی ۱۴ ماموریت پرواز فضایی به فضا فرستاده است و بیش از ۲۰۰ کپسول آماده ارسال می باشد.

تاکنون، ۵ نفر برای خدمات پروازی DNA مانند سارا گرین ۳۸ ساله از وینستون-سیلم در شمال کالیفرنیا نام نویسی کرده اند. گرین قصد دارد مقداری از DNA پدر مرحوم خود را به همراه مقداری از DNA خودش بفرستد.

این راه راهی مناسب برای برای سفر این دو در میان فضا و زمان با همدیگر و احترام به پدرش است.

پدر او طرفدار داستان علمی-تخیلی... و از طرفداران "Doctor Who" بود. فلسفه او درباره زندگی این بود که پول و چیزهای دیگر می آیند و می روند، اما زمان گرانبهاترین منبع ماست.

ایده فرستادن مواد ژنتیکی به فضا برای توسعه نقش بشریت کاری شگفت انگیز است.

اولین پرواز نمونه های DNA در سپتامبر روی یک راکت زیرمدار زمین فرود می آید که این راکت از پایگاه فضایی آمریکا در نیومکزیکو فرستاده شده بود.

شرکت به کمک آزمایشگاه های CG اونتاریو طبق فرایندی نمونه های DNA را به پودر سیلیکات آماده پرواز تبدیل می کند.

در سرتاسر تاریخچه جهان مولکول های DNA از فضا عبور می کنند، گویا در حال پاشیدن بذر زندگی در سرتاسر کیهان هستند.

انسان ها با ترتیب دهی DNA روی پایگاه فضایی بین المللی، به این فرایند کمک کرده اند، آن ها قابلیت DNA برای تحمل هنگام ورود مجدد آن از بیرون راکت به جو زمین را آزمودند و کد DNA انسان را به ستاره های دور همچون بخشی از انتقالات رادیویی بین ستاره ای منتقل کردند. اکنون این شانس برای هرکس وجود دارد که به این ماموریت های هدفمند بپیوندد.

ارسال نظر