SendPulse؛ برنامه ای هوشمند برای ایمیل، اس ام اس و اطلاع رسانی وب

راهنمایی های جدید باعث افزایش درآمد می شود. بنابراین راهنمایی های بیشتر درآمد بیشتری را برای شما در پی خواهد داشت. موثرترین روش برای این راهنمایی ها چیست؟ دانشمندان اثبات کردند که بازاریابی ایمیلی یکی از موثرترین تاکتیک های آنلاین برای سوق دادن و هدایت افرد است.

SendPulse؛ برنامه ای هوشمند برای ایمیل، اس ام اس و اطلاع رسانی وب

به گزارش کلیک ، تعداد زیادی خدمات آنلاین برای بازاریابی ایمیلی وجود دارد. مشهورترین آن ها MailChimp و GetResponse است. هر دوی این خدمات برای فرستادن ایمیل، مدیریت لیست های پستی، افزودن مشترکین جدید و نمایش گزارشات آماری برای هر ایمیل استفاده می شود.

امروزه تقریبا همه این عملکردها در هر سازنده ایمیلی موجود می باشد. اگر شما در جستجوی راه حل ابزاری قوی تری هستید، SendPulse را امتحان کنید. این ابزار دارای عملکردهایی از قبیل SMTP ، SMS و اطلاع رسانی از طریق وب و از همه مهمتر سرویس پیشرفته ایمیل است. با افزایش کانال های ارتباطی شما می توانید راهنمایی ها و درآمدها را دوبرابر کنید. بعلاوه شما می توانید در یک دوره آموزشی رایگان همه ویژگی ها را امتحان کنید.

در این متن همه ویژگی های SendPulse را بخوانید.

سیستم هوش مصنوعی روی بیشینه سازی نرخ باز تمرکز دارد

نرخ باز معیاری در بازاریابی ایمیلی است که نشان می دهد چه تعداد ایمیل در یک سلسله فعالیت های بازاریابی ایمیلی باز شده است. به طور متوسط نرخ باز ایمیل ۱۵% است. البته هر بازاریاب در تلاش است که نرخ باز را افزایش دهد زیرا این نرخ تبدیل را تحت تاثیر قرار می دهد.

با استفاده از SendPulse شما می توانید نرخ بازی بیش از ۲۵% داشته باشید. بنابراین این سیستم هوش مصنوعی جای تقدیر دارد. این فناوری با آنالیز رفتار کاربران مانند زمان بازکردن ایمیل ها، اولویت های ارتباطی کاربران، منطقه زمانی، محتوا، خرید محصولات گذشته و دیگر موضوعات اطلاعاتی شخص کار می کند. بعد از این آنالیز سیستم Al بهترین زمان و بهترین کانال را برای ارتباط با مشترک تعیین می کند.

فرم اشتراک

فرم اشتراک روی وب سایت شما قرار گرفته است و هنگام اشتراک کاربران، اطلاعاتی از قبیل آدرس ایمیل، نام، شماره تلفن، و سایر اطلاعات دیگر از طریق این فرم از این افراد جمع آوری می شود. شما می توانید سبک فرم را تغییر دهید، زمینه های بیشتری به آن اضافه کنید و یا متن را ویرایش کنید.

تقسیم بندی

این کار به شما اجازه می دهد که لیست ایمیلتان را به گروه های سنی، علایق، موقعیت، نیازهای مصرف کنندگان، فعالیت های گذشته و چیزهای دیگر تقسیم بندی کنید. ارسال سلسله فعالیت های ایمیل برای هر گروه باعث افزایش مشترکین می شود و تاثیرات مثبتی روی نرخ تبدیل دارد. بازاریابانی که از این ویژگی استفاده می کنند با مزایایی از قبیل افزایش نرخ باز، کاهش لغو اشتراک کاربران، قابلیت تحویل و افزایش سود روبرو می شوند.

زمانی که شما یک بخش خاص را در SendPulse ذخیره کنید می توانید در پست های بعدی از آن استفاده کنید.

ارسال ایمیل های شخصی

شخصی کردن ایمیلتان کار مناسبی است. چگونه این کار در SendPulse انجام می شود؟ شما می توانید جزئیاتی از مشترکین را در خط موضوع و هر بخش دیگری از ایمیلتان قرار دهید، مانند "سلام جولی، این لینک آزمایشی رایگان متعلق به شماست". این جزئیات می تواند شامل نام، شهر، سن، تاریخ تولد، نام شرکت، موقعیت و تاریخچه خریدهای قبلی باشد. هر چه شما درباره مشترکین بیشتر بدانید، شخصی کردن و مشتری مداری سلسله فعالیت های ایمیل شما بهتر خواهد شد.

ارسال ایمیل های خودکار

این ویژگی به طور گسترده در ایمیل هایی مانند تایید ایمیل توسط مشترک، پیام خوشامدگویی، ایمیل تبریک، ایمیل پاسخ و همه پیام های راه اندازی استفاده می شود. ایمیل های راه اندازی خودکار بیش از ۷۵% درآمد ایمیل را ایجاد می کنند. در SendPulse شما می توانید ارسال خودکار را روی دو، سه، چهار و یا تعداد بیشتری ایمیل تنظیم کنید.

همه آن ها با توجه به معیارهایی که شما مشخص کردید فرستاده می شوند. به عنوان مثال ایمیل در صورتی فرستاده شود که دریافت کننده ایمیل قبلی را باز کرده باشد و یا روی لینک خاصی کلیک کرده باشد و یا اینکه پیام باز نشده باشد و غیره.

ارسال دوباره ی ایمیل های بازنشده نرخ باز ایمیل را ۳۰ تا ۷۰ درصد بالا می برد

نرخ باز متوسط بین همه صنایع تقریبا ۱۵% است. این ویژگی SendPulse (یعنی ارسال دوباره ی ایمیل های بازنشده) ۳۰ تا ۷۰ درصد به افزایش نرخ باز کمک می کند. برای استفاده از این ویژگی شما باید یک تیک کنار گزینه "ارسال ایمیل به افرادی که نخوانده اند" قرار دهید.

ویرایشگر ایمیل

برای جلب توجه ایمیلتان شما باید یک الگوی اصلی رنگی داشته باشید. ایجاد الگوهای SendPulse بسیار ساده است. هر شخصی می تواند بیاموزد که چگونه و بدون نیاز به مهارت های طراحی از آن استفاده کند. ویرایشگر ایمیل مجموعه ای از قالب های الگو را به شما ارائه می دهد. برای افزودن یک قالب در الگویتان شما باید روی آن کلیک کنید و آن را به جایی که می خواهید بکشید.

الگوهای ایمیل که به وسیله SendPulse ایجاد می شوند از آن جهت که پاسخگو به نیاز شما هستند مفید می باشند. آن ها در هر وضوح صفحه ای خوب به نظر می رسند. ویرایشگر ایمیل اینگونه است:

شما همچنین می توانید الگوی خودتان را از طریق یک فایل یا URL یا پیست کردن کد HTML به روز رسانی کنید.

الگوی ایمیل آماده رایگان

اگرشما وقت ایجاد الگو ندارید می توانید یک الگو را از گالری الگوی ایمیل SendPulse انتخاب کنید که شامل ۱۰۰ طرح الگوی آماده است و گالری نمونه اغلب با طراحی های جدید به روز رسانی می شود. الگوها با عناوینی مرتب می شوند: مانند "تعطیلات"، "تجارت الکترونیک"، "مسافرت"، "رستوران"، "کسب و کار"، "حفظ سلامتی"، "آموزش" و غیره. آنچه شما باید انجام دهید این است که محتوای خود را در قالب های متن قرار دهید و تصاویری از محصولات خود را اضافه نمایید. ایمیل آماده ارسال است.

پیش نمایش ایمیل در مرورگر شما یا دستگاه موبایل

برای بازبینی ایمیل در مرورگر یا دستگاه موبایل شما می توانید با پیش نمایش ایمیل آن را در هر مرحله بررسی کنید.

آنالیز آماری

بررسی نتایج سلسله فعالیت های ایمیل روشی برای تاثیر گذار بودن بازاریابی ایمیلی است. با استفاده از این کار ایمیل های بعدی بهبود بخشیده می شوند. SendPulse گزارش های آماری از هر ایمیل را با گستره وسیعی از مقیاس ها شامل نرخ باز، نرخ کلیک، حالت های جغرافیایی، آمار توسط دستگاه، تعداد خطاها و لغو اشتراک کاربران ذخیره می کند.

همچنین این مقیاس ها برای ایجاد گزارشاتی با جزئیات کامل با Google Analytics ادغام می شوند.

ایمیل هایی که از SendPulse فرستاده می شوند می توانند به وسیله Google Analytics پیگیری شوند

ابزار قدرتمند Google Analytics اطلاعات بیشتری از مشتریان در اختیار بازاریابان قرار می دهد، این ابزار اطلاعاتی درباره اینکه چندبار مشترکین سایت شما را بازدید کرده اند و یا چه صفحاتی را باز کرده اند را فراهم می سازد. شما همچنین می توانید اطلاعاتی درباره تعداد کلیک هایی که در ایمیل برای خرید انجام می شود را دریافت کنید.

برای دستیابی به بهترین آنالیز آماری شما باید حداقل ۴۸ ساعت بعد از ارسال ایمیل منتظر بمانید زیرا مشترکین آن را فورا باز نخواهند کرد.

API

شما می توانید ایمیل ها را از طریق API در SendPulse ارسال کنید و سرویس ایمیل را با سیستم های CMS و CRM خود ترکیب کنید. با این روش می توانید پست های خود را از طریق برنامه های خود کنترل نمایید. لیست جمع بندی شده طولانی نیست اما همواره در حال به روز رسانی است این لیست شامل WooCommerce، WordPress، Zapier و غیره است.

موبایل

در نرم افزار موبایل شما می توانید ایمیل ها را ارسال کنید و مشترکین جدیدی به لیست پستی خود اضافه کنید و نتایج را از تبلت یا گوشی های هوشمند خود ارزیابی کنید. این کار با دستگاه های iOS و اندروید قابل اجرا است.

فرستادن اطلاعیه های وب

این کانال دیگری است که با آن می توانید با مشتری خود ارتباط برقرار کنید. ارسال اطلاعیه های وب بازدید کننده ها را به سایتتان باز می گرداند. این فناوری به شما اجازه می دهد که پیام های کوتاه درباره تخفیفات، رویدادها و موارد جدید در فروشگاه آنلاین خود را ارسال کنید. فعال سازی اطلاعیه ها در مرورگرهای گوگل کروم، فایرفاکس و صفری قابل اجراست.

خبر خوب آن است که فرستادن اطلاعیه های وب از طریق SendPulse برای هر برنامه ای رایگان است.

در اینجا مثالی از یک اطلاع رسانی وب روی نمایشگر یک مشترک آورده شده است:

فرستادن اس ام اس به بیش از ۲۰۰ کشور جهان

در SendPulse شما می توانید یک مجموعه تنظیمات خودکار برای پیام ها ایجاد کنید: ایمیل + اطلاع رسانی وب + اس ام اس.

خصوصی کردن به شما اجازه می دهد که نام های گیرندگان را در متن پیام بیاورید. این عملکرد برای بیش از ۸۰۰ شبکه در ۲۰۰ کشور جهان امکانپذیر است.

قیمت

قیمت را بسته به نیازتان انتخاب نمایید:

سرویس ایمیل:

  • با اشتراک ماهانه می توانید تعدادی مشترک برگزینید و به آن ها ایمیل بزنید. این سرویس از ۹٫۸۵ دلار شروع می شود.
  • برای هر پستی که ارسال می کنید باید هزینه بپردازید که این هزینه از ۳۲ دلار برای ۱۰۰۰۰ پیام شروع می شود.

سرویس SMTP :

  • با اشتراک ماهانه می توانید تعدادی مشترک برگزینید و به آن ها ایمیل بزنید. این سرویس از ۸٫۸۵ دلار شروع می شود.
  • برای هر پستی که ارسال می کنید باید هزینه بپردازید که این هزینه از ۱۵ دلار برای ۱۰۰۰ پیام شروع می شود.
  • دوره آموزشی رایگان

شما می توانید این برنامه های رایگان را در SendPulse امتحان کنید:

  • اگر مشترکین شما کمتر از ۲۵۰۰ نفر هستند هر ماه می توانید ۱۵۰۰۰ خبرنامه را به صورت رایگان ارسال کنید.
  • شما می توانید بار اول ۱۲۰۰۰ ایمیل را به طور رایگان با استفاده از سرویس SMTP ارسال کنید.
  • اطلاع رسانی وب در SendPulse کلا رایگان است.

در پایان بحث این نکته را یادآور می شویم که SendPulse به طور ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته پشتیبانی می شود و از طریق چت های مستقیم و تلفن به سوالات پاسخ داده می شود. در آموزش رایگان هیچ محدودیتی وجود ندارد. این روش به شما اجازه می دهد که عملکرد SendPulse را به طور کامل امتحان کنید.

ارسال نظر