Senstone؛ کوچکترین گجت برای ضبط صدا و تبدیل به متن

شنیدن و تبدیل شنیده‌ها به متن برای خبرنگاران بسیار حیاتی است. اکنون Senstone می تواند خیلی سریعتر از انسان صداها را ضبط و به متن تبدیل کند.

Senstone؛ کوچکترین گجت برای ضبط صدا و تبدیل به متن

به گزارش کلیک ، یکی از دغدغه های خبرنگاران تبدیل فایل صوتی به متن است، Senstone به راحتی و خیلی سریع می‌تواند اینکار را انجام دهد. استارتاپ Senstone، توانسته کوچک‌ترین گجت ضبط صدا و برداشتن نوت هنگام انتقال به گوشی آیفون ساخته و به بازار عرضه کنند.

عمدتا خبرنگاران، دانشجویان و نویسندگان کاربران این گجت می‌باشند، این محصول با وجود کوچک بودن می‌تواند هر نوع صوت را به مدت ۲.۵ ساعت ضبط کند. بعلاوه هم آنلاین و هم آفلاین قادر است، کار می‌کند.

کاربر با استفاده از یک اپلیکیشن واسطه قادر خواهد بود که فایل صوتی را به موبایل انتقال دهد و با استفاده از فناوری speech to text آن را به متن تبدیل کند. تا کنون قابلیت پشتیبانی از ۱۱ زبان را دارد.

گفتن یک شعر فی‌البداهه، نوشتن یک داستانی که ناگهان به ذهن خطور می‌کند، یادداشت‌ برداری برای کارهای روزانه و آتی درحالی‌که موبایل همراه ندارید، همه با این گجت کوچک و کارآمد امکان پذیر است. البته از این بهتر هم می شود چون با سینگ شده Senstone به موبایل فایل صوتی به متن نیز تبدیل می شود.

گجت فوق قابلیت نصب روی پیراهن، آویختن به گردن و یا مانند یک ساعت به دست بستن را نیز دارد، فعلا از طریق بلوتوث به آیفون متصل می‌شود اما بزودی با اندروید نیز سازگار خواهد شد. بعلاوه کمپانی سازنده وعده داده که در نسخه‌های بعدی امکان سینک شدن با اورنوت (Evernote) را نیز لحاظ کنید.

قیمت مد نظر برای Senstone حدود ۸۰ دلار است.

ارسال نظر