بازی Serious Sam 4: Planet Badass رونمایی شد

رسانه کلیک - سرانجام شرکت مستقل «کروتیم» برای اولین بار در طول عمر نسل هشتم کنسول ها و صنعت گیمینگ پا به میادین گذاشت و با انتشار تریلر کوتاهی به صورت رسمی بازی Serious Sam 4: Planet Badass را معرفی کرد.

بازی Serious Sam 4: Planet Badass رونمایی شد

بیش از هفت سال از آخرین نسخه بازی Serious Sam می گذرد و طرفداران پر و پا قرص این مجموعه در نسل هشتم قادر به تجربه ماجراجویی های شخصیت دوست داشتنی سم نبودند. هرچند، استودیوی مستقل بازی سازی کروتیم (Croteam) در اواخر سال گذشته میلادی نسخه واقعیت مجازی بازی Serious Sam را تحت عنوان Serious Sam VR: The Last Hope به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پی سی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر کرد، لیکن باز هم هیچ حرفی از نسخه جدید این مجموعه به میان زده نشده بود.

حال استودیوی کروتیم به طور ناگهانی و غیرمنتظره تریلر جدید و کوتاهی از نسخه بعدی ماجراجویی های سم به اشتراک گذاشت و در نهایت به صورت رسمی از بازی Serious Sam 4: Planet Badass رونمایی کرد.

البته، تریلر مذکور تنها خبر از نسخه چهارم این مجموعه می دهد و اطلاعات و جزئیات خاصی از گیم پلی، داستان و موقعیت مکانی بازی در آن ارائه نمی شود. با توجه به اینکه کمتر از دو ماه با برگزاری مراسم E3 امسال فاصله داریم، عدم ارائه اطلاعات بیشتر از بازی چندان دور از انتظار هم نبود. از این رو، شرکت کروتیم در نظر دارد با حضور در این رویداد مهم صنعت گیم، به طور کامل به معرفی این بازی مورد انتظار بپردازد و ضمن انتشار ویدیوهای بیشتر، اطلاعاتی هم در خصوص داستان و گیم پلی آن با علاقه مندان و بازیکنان به اشتراک بگذارد.

تیزر منتشر شده شخصیت اصلی بازی یعنی سم را به نمایش می گذارد که سوار بر موتور سیکلت بزرگ هارلی دیویدسون شده و از میان مناظر زیبا عبور می کند. سپس، ناگهان دشمن بدون سری به سمت او حمله کرده و سم با آرامش تمام و با ضرب یک گلوله آن را نابود کرده و به مسیر خود ادامه می دهد. حال پشت تپه ای که درست مقابل سم قرار دارد، مملو از دشمنان بی سر و عظیم الجثه ای است که ماموریت شما، نابودی تمامی آن ها است و باید اوج خشونت خود را برای انجام این ماموریت به کار بگیرد.

در ادامه، رسانه کلیک شما را به تماشای اولین تیزر رسمی بازی Serious Sam 4: Planet Badass دعوت می کند.

جهت دانلود تیزر فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

بنیان گذار شرکت مستقل بازی سازی کروتیم چندی پیش در مراسم Reboot Develop ضمن انتشار تریلر فوق، در خصوص این معرفی صحبت کرد و به طرفداران و بازیکنان وعده داد که در مراسم E3 2018 به طور کامل از بازی Serious Sam 4: Planet Badass رونمایی می کند و اطلاعات تکمیلی تری را در اختیار گیمرها قرار دهد.

ایشان در تازه ترین گفت و گو خود اظهار داشت: «در هفت سال گذشته، شرکت Croteam چیزی حدود شش پروژه و بازی ویدیویی جدیدی را منتشر کرده است. اما همیشه این سوال از ما پرسیده می شود که پس مجموعه Serious Sam کجاست؟ خب، من هم اکنون می توانم بگویم که در ماه ژوئن سال میلادی جاری و در کنفرانس Devolver Digital در رویداد E3 2018، کاربران و هواداران دیگر چنین سوالی را مطرح نخواهند کرد».

نکته قابل توجه این است که پس از انتشار تریلر مذکور، فورا صفحه رسمی این عنوان ویدیویی در فروشگاه استیم ساخته شد که در آن اطلاعات اندکی از ویژگی ها و بخش های مختلف بازی فاش شده است. بر اساس اطلاعات درج شده در این صفحه، بازی Serious Sam 4: Planet Badass شامل بخش تک نفره و Co-op آفلاین و بخش چند نفره و Co-op آنلاین است. به علاوه، این عنوان از ویژگی تقسیم صفحه نمایش (Split Screen) پشتیبانی می کند. برای مراجعه به صفحه رسمی بازی در فروشگاه استیم، بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ نسخه سوم مجموعه Serious Sam به نام Serious Sam 3: BFE در روز یکم آذر ماه سال 90 (22 نوامبر سال میلادی 2011) بر روی پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت و مک او اس (Mac OS) منتشر شد. سپس با گذشت یک سال، این عنوان ویدیویی به دست دارندگان کنسول نسل هفتم ایکس باکس 360 رسید. در نهایت، نسخه پلی استیشن 3 بازی با تاخیر 3 ساله، در سال میلادی 2014 در سراسر جهان منتشر شد.

حال در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در رابطه با بازی Serious Sam 4: Planet Badass را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید. شما چه انتظاراتی از نسخه چهارم این مجموعه قدیمی و پرخاطره دارید؟

ارسال نظر