۷ محافظ برتر برای گوشی های ال جی V20( بخش اول)

در میان شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند، شرکت ال جی از جمله شرکت هایی است که اخیراً پیشرفت زیادی در زمینه تولید گوشی های هوشمند داشته است. یکی از گوشی های پر طرفدار این شرکت، V20 است. در این مقاله و مقاله بعدی قصد داریم تا ۷ محافظ برتر برای این گوشی را معرفی کنیم.

۷ محافظ برتر برای گوشی های ال جی V20( بخش اول)

به گزارش کلیک، گوشی V20 ال جی که در ادامه و بعد از گوشی V10 توسط شرکت ال جی به بازار عرضه شده است از جمله گوشی های هوشمندی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان می تواند در رده برترین گوشی های هوشمند دنیا در سال جاری میلادی قرار گیرد. اگر چه این گوشی تحت آزمایش های فراوانی در جهت بررسی مقاومت آن نسبت به ضربه قرار گرفته است اما هنوز دلایل زیادی وجود دارد که کاربران را مجبور به استفاده از محافظ برای این گوشی های می کند. در واقع بسیاری از کاربران عادت به استفاده از گوشی بدون محافظ ندارند. شاید یکی از دلایل آن هم این باشد که می ترسند گوشی شان از دستشان بیفتد و دچار مشکل شوند. برخی از کاربران هم خود را دست و پا چلفتی تر از آن می بینند که بتوانند از افتادن گوشی از دستشان جلوگیری کنند و به همین دلیل می خواهند تمام جوانب ایمنی را برای سالم نگه داشتن گوشی شان رعایت کنند. برخی از کاربران هم برای تغییر دادن ظاهر گوشی ترجیح می دهند که از محافظ برای گوشی شان استفاده کنند. به هر حال به هر دلیلی که کاربر بخواهد از محافظ برای گوشی خود استفاده کند، معمولاً محافظ های مختلفی برای گوشی های مختلف به بازار عرضه می شود که برخی بسیار کاربردی و مناسب هستند.

همان طور که گفته شد در این مطلب به معرفی ۷ محافظ برتر گوشی تلفن همراه می پردازیم

  • محافظ otterBox Defender

تصویر متن 1

این محافظ برای کاربرانی که به دنبال محافظ های کیفی شکل برای گوشی خود هستند بسیار مناسب و کاربردی است. ظاهر این محافظ بسیار زیبا و براق است. برند OtterBox برای سایر گوشی های هوشمند نیز محافظ های مناسبی به بازار عرضه می کند و طرفداران زیادی به خود جلب کرده است. اولین چیزی که در مورد این محافظ ها توجه کاربران را به خود جلب می کند وجود محافظ صفحه نمایش سر خود در این محافظ ها است که مناسب برای صفحه نمایش ۷/۵ اینچی مناسب است. همچنین این محافظ دارای در پوش هایی است که از ورود گرد و خاک، کثیفی و ورود قطره های آب به داخل گوشی جلوگیری می کند. ولی در عین حال با وجود این در پوش ها استفاده از ورودی هایی مثل ورودی هدفون و غیره برای کاربر امکان پذیر است. نکته جالب دیگر در مورد این محافظ گوشی وجود گیره هایی برای اتصال آن به کیف و یا هر چیز دیگر است. به این ترتیب کاربر می تواند گوشی را به راحتی حمل کند بدون اینکه نگران افتادن و ضربه خوردن آن باشد.

  • محافظ Urban Armor Gear Plasma

تصویر متن 2

به دلیل اینکه این محافظ گوشی دارای محافظ صفحه نمایش نیست، بیشتر به عنوان گارد برای گوشی کاربرد دارد. این گارد نیز مانند خود گوشی از زیر آزمایش های مقاومت و ضربه جان سالم به در برده است و می توان گفت از جمله مقاوم ترین گاردهای موجود در بازار است. لبه های کناری این محافظ از پلاستیک ساخته شده است و نه تنها از افتادن ناگهانی گوشی جلوگیری می کند بلکه برای دکمه های کناری گوشی که برای کم و زیا د کردن صدای دستگاه است نیز به عنوان محافظ کاربرد دارد. لبه های محافظ که بر روی صفحه نمایش قرار می گیرند ضد خش هستند و به عنوان یک مانع برای مواقعی به کار مروند گه گوشی از سمت صفحه نمایش روی سطح قرار داده شده است. این گارد به اندازه کافی سبک و خوش دست طراحی شده است.

  • محافظ Tech21 Evo

تصویر متن 3

قابلیت منحصر به فرد این محافظ و یا به عبارتی گارد موادی است که در ساخت آن به کار رفته است. مواد به کار رفته در ساخت این گارد FlexShock نام دارند. ویژگی این مواد مقاومت در برابر فشرده شدن ناگهانی و یا ضربه های ناگهانی است که بیشترین کاربرد آن حفاظت از گوشی در مقابل ضربه های سنگین و همچنین افتادن از ارتفاع است. وزن این محافظ بسیار سبک است علاوه بر این بسیار نازک طراحی شده است. این گارد با طرح های الماسی شکل تزیین شده است و سطح بسیار نرم و لطیفی دارد. از طرفی دسترسی به تمام ورودی های گوشی حتی زمانی که این گارد روی گوشی قرار دارد، برای کاربر امکان پذیر است.

ادامه دارد...

ارسال نظر