تریلر جدید بازی Shadow of The Tomb Raider خیره کننده است

رسانه کلیک - چندی پیش شرکت «اسکوئر انیکس» تریلر جدید بازی Shadow of The Tomb Raider را با طرفداران و بازیکنان به اشتراک گذاشت که جهان و محیط های پر رمز و راز این عنوان ویدیویی را به تصویر می کشاند.

تریلر جدید بازی Shadow of The Tomb Raider خیره کننده است

پس از اعلام پایان مراحل و فرآیند ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider توسط استودیوی «ایداس مونترال»، حال این بار شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از این عنوان ویدیویی مورد انتظار منتشر کرده است که محیط و جهان خارق العاده بازی را به همراه شخصیت مشهور «لارا کرافت» به نمایش می گذارد و شور و اشتیاق بازیکنان و هواداران را برای تجربه این اثر دو چندان می کند.

اگرچه تریلر منتشر شده بسیار کوتاه است، اما در طول 35 ثانیه صحنه هایی از جنگل های سرسبز و مقبره های زیبای معروف سری توم ریدر در آن به چشم می خورد که در نگاه اول خیره کننده و بی نظیر به نظر می رسد.

نکته قابل توجه این است که در حال حاضر پروسه و مراحل ساخت و توسعه بازی Shadow of The Tomb Raider به پایان رسیده و این عنوان به اصطلاح گلد شده است. از این رو، بدیهی است که تریلر جدید بازی از روی نسخه نهایی آن گرفته شده و بدین خاطر می توان در خصوص کیفیت بصری و المان های مختلف گیم پلی و گرافیک فنی اظهار نظر کرد.

ظاهرا هدف شرکت اسکوئر انیکس از انتشار تریلر جدید بازی Shadow of The Tomb Raider نمایش تنوع محیط این عنوان ویدیویی است که بازیکنان می توانند در مکان های مختلف به اکتشاف اسرار عجیب و غریب بپردازند و به ماجراجویی های لارا کرافت و سه گانه توم ریدر خاتمه دهند.

در ادامه، رسانه کلیک شما را به تماشای تریلر جدید بازی Shadow of The Tomb Raider دعوت می کند.

برای دریافت و دانلود تریلر فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، چند روز پیش ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider به پایان رسید و این عنوان ویدیویی هم اکنون به منظور آماده سازی انتشار در سراسر جهان از استودیوی ایداس مونترال به شرکت اسکوئر انیکس ارسال شده است. این بدان معنا است که جدیدترین ماجراجویی لارا کرافت بدون هیچ تاخیری به دست بازیکنان و علاقه مندان می رسد و بازی در زمان مقرر در سراسر جهان عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجــــــا کلیک کنید.

قرار است بازی پرطرفدار و مورد انتظار Shadow of The Tomb Raider در تاریخ بیست و سوم شهریور ماه سال جاری (14 سپتامبر سال میلادی 2018) به صورت رسمی توسط شرکت اسکوئر انیکس بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شود.

هم اکنون نسخه استاندارد، دیجیتال دیلاکس و Croft این عنوان ویدیویی به ترتیب با قیمت های 59.99 دلار، 69.99 دلار و 89.99 دلار در فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و استیم به صورت دیجیتالی به فروش می رسد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در خصوص نسخه های مختلف بازی، بر روی این لینک کلیک کنید.

متاسفانه بازی Shadow of The Tomb Raider دارای نسخه سیزن پس است و بدین ترتیب محتویات اضافه آن به صورت رایگان در اختیار بازیکنان و کاربران قرار نمی گیرد. از این رو، نسخه سیزن پس بازی با قیمت 29.99 دلار از طریق فروشگاه های یاد شده قابل خریداری است که با خرید آن هفت ماجراجویی جدید و ماموریت های داستانی اضافه، هفت چالش مقبره ای، هفت مهارت ویژه شخصیت لارا کرافت و هفت عدد سلاح و لباس تازه به واسطه بسته های الحاقی به بازی اصلی اضافه خواهد شد.

حال در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در رابطه با تریلر جدید بازی Shadow of The Tomb Raider را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر