روابط حرفه ای خود را تنها با یک کلیک گسترش دهید!

رسانه کلیک – شبکه اجتماعی Shapr سعی در توسعه روابط حرفه ای و کاری افراد دارد، به طوری که کاربران دارای شغل مشابه را به سرعت به یکدیگر معرفی می‌کند.

روابط حرفه ای خود را تنها با یک کلیک گسترش دهید!

به گزارش کلیک ؛ وب سایت wired در گزارشی نوشت؛ «الهام بخش ترین فردی که تا به حال دیده اید، می تواند زیر این آگهی نشسته باشد». این متن تبلیغی است که بر روی دیوار مترو نیویورک نصب شده است و یک انگشت بزرگ به سمت پایین اشاره دارد و نوشته شده است: «مسافر الهام بخش». در این تبلیغات مقصود از فرد الهام بخش کسی است که روابط حرفه ای گسترده ای دارد.

برای اینکه بتوان این روابط را توسعه داد قطعا نیاز به فراگیری مهارت های مختلف و ملاقات های حرفه ای بیشتر است. حضور در این ملاقات ها در عالم واقعیت کار بسیار دشواری است. اینجاست که شیپر (Shapr) وارد معرکه شده و برقراری روابط را بین افراد مختلف تسهیل می‌کند.

Shapr یک شبکه اجتماعی برای آشنایی با افراد الهام بخش و گسترش روابط حرفه ای است. این شبکه مدعی است که سریع ترین و ساده ترین راه برای ارتباط با همتایان را ایجاد کرده است.

لوداویچ هوراکس (Ludovic Huraux) کارآفرین فرانسوی است که بیشتر برای طراحی سایت معروف Shapr شناخته شده است. این شبکه اجتماعی که در سال ۲۰۱۴ به عنوان یک نسخه نازک و پنهان از LinkedIn راه اندازی شد، به شما کمک می کند تا ارتباطات حرفه ای جدیدی را پیدا کرده و مخاطبین ثانویه (دوستان دوستانتان) را به حلقه های کسب و کار اضافه کنید.

Huraux در ابتدا شکست خورد و پس از عدم موفقیت اولیه شبکه اجتماعی Shapr وی به هیئت مدیره رفت و یک ایده جدید برای تبدیل شدن شیپر به یک برنامه دوست‌یابی حرفه ای ارائه کرد.

در نسخه جدید، هر روز Shapr به کاربران خود ۱۵ ارتباط جدید را پیشنهاد می کند. انطباق دادن کاربران از طریق الگوریتم موقعیت حرفه ای آنها صورت می گیرد. همانند Tinder، کاربران می توانند این پیشنهادهای جدید را با کشیدن به سمت راست و یا چپ قبول و یا رد کنند.

این تغییرات جدید که در اواسط سال ۲۰۱۶ صورت گرفت باعث رشد خوب شبکه اجتماعی Shapr شد، به‌ طوری‌ که اعضای آن به ۶۰۰ هزار نفر افزایش یافت.

شبکه اجتماعی Shapr امیدوار است با امکانات جدیدی که در برنامه دوست‌یابی خود ارائه کرده است به کاربران اجازه دهد که بدون خروج از اداره دوست هایی مرتبط با شغل خود به دست آورند.

نرم‌افزار دوست‌یابی Bumble نیز در حال توسعه برنامه شبکه های کسب و کار خود با نام BumbleBizz است که اوایل اکتبر کار خود را آغاز کرده است.

اگرچه خیلی زود است که در مورد عملکرد این نرم افزارها قضاوت کنیم، اما هر دو این نرم افزارها می توانند به کاربران برای گسترش روابط حرفه ای خود کمک کنند و از آنجایی که هیچ چیز ارزشمندتر از ملاقات افراد مناسب در زمان مناسب نیست، شاید این ایده جدید به افراد در گسترش کسب کارشان کمک کند.

ارسال نظر