تاریخ انتشار Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter مشخص شد

اگر یکی از طرفداران پر و پا قرص فرانچایز شرلوک هولمز باشید، حتما اطلاع دارید که چند ماه گذشته کمپانی Frogwares از نسخه جدید این سری با نام Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter رونمایی کرد. متاسفانه در زمان معرفی این بازی، تاریخ انتشار آن مشخص نشد و در این رابطه شایعه هایی به گوش می رسید که سرانجام استودیوی سازنده بازی شرلوک هولمز تاریخ انتشار رسمی این عنوان را مشخص کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter مشخص شد

متاسفانه در زمان معرفی این بازی، تاریخ انتشار آن مشخص نشد و در این رابطه شایعه هایی به گوش می رسید که سرانجام استودیوی سازنده بازی شرلوک هولمز تاریخ انتشار رسمی این عنوان را مشخص کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Big Ben، عنوان Sherlock Holmes: The Devil's Daughter در 27 ماه مارس سال میلادی جاری مصادف با 7 خرداد ماه سال 1395 برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و همچنین رایانه های شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter هشتمین بازی سری شرلوک هولمز محسوب می شود که برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم منتشر خواهد شد. نسخه قبلی این فرانچایز با نام Sherlock Holmes: Crimes & Punishments در تاریخ 30 سپتامبر سال 2014 منتشر گردید و توانست نمرات بسیار خوبی را کسب کند و گیمرها و طرفداران خودش را راضی نگه دارد. نمره این بازی در شبکه بزرگ استیم 9 از 10 می باشد که این نمره، یک نمره فوق العاده ای برای فرانچایز شرلوک هولمز و استودیوی سازنده آن به حساب می آید. این عنوان بر روی کنسول های نسل هفتم و نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4) و رایانه های شخصی قابل بازی است.

سازندگان آخرین نسخه فرانچایز شرلوک هولمز علاوه بر مشخص کردن تاریخ انتشار بازی، اطلاعاتی در خصوص ویژگی های بازی را منتشر کردند که در زیر می توانید این اطلاعات را مطالعه کنید.

بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter یک بازی ماجراجویی متفاوتی خواهد بود که گیم پلی آن مخلوطی از سبک اکشن، معمایی و فکری و جست و جو برای محیط ها است و برای حل معماها ذهن گیمرها را به چالش خواهد کشاند. گیمرها در نسخه هشتم فرانچایز شرلوک هولمز با داستانی تاریک درگیر می شوند که اساس آن ذات و جنس شیطانی انسانی است. شما در نقش شرلوک هولمز بازی خواهید کرد و می توانید به صورت آزادانه در قسمت هایی از شهر بزرگ لندن برای پیدا کردن سرنخ ها و یافتن پاسخ معماها گشت و گذار کنید. اگر تمامی تلاش ها و سرنخ ها را در کنار یکدیگر بگذارید، در نهایت باعث می شوند که بتوانید معماهای پیچیده را حل کنید.

مکانیک و گیم پلی بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter بسیار عالی و منحصر به فرد است که در کنار داستان عمیق و شیرین آن، این نسخه را نسبت به نسخه های قبلی متمایز می کند. برای اولین بار در این بازی شرلوک هولمز در برابر احساسات خود قرار خواهد گرفت و تحت تاثیر عاطفی خانوادش، نیروهای تاریک و حس انتقام قرار می گیرد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter چیست؟ به نظر شما نسخه هشتم بازی شرلوک هولمز چگونه عمل خواهد کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر