با استفاده از لنز سیگما تصاویر بوکه با کیفیت فوق العاده بگیرید!

رسانه کلیک - لنزها یکی از قطعات مهم در دنیای دوربین ها محسوب می شوند. شرکت های زیادی در زمینه تولید لنز فعالیت دارند. به تازگی دو عضو جدید به سری آرت لنز سیگما اضافه شده که کاربر را قادر به ثبت تصاویر بوکه با کیفیت فوق العاده می کند.

با استفاده از لنز سیگما تصاویر بوکه با کیفیت فوق العاده بگیرید!

به سری آرت لنز سیگما دو عضو جدید اضافه شد. در نمایشگاه +CP که در ژاپن برگزار می شود شرکت سیگما از دو لنز جدید از سری آرت رونمایی کرد. لنز ماکرو 70 میلی متری DG Macro با دریچه دیافراگم F/2.8 و لنز 105 میلی متری DG HSM Art با دریچه دیافراگم F/1.4 این محصولات را تشکیل می دهند که دومی را سیگما «استاد در ثبت تصاویر بوکه» می نامد.

این لنز 70 میلی متری اولین لنز ماکرو سیگما محسوب نمی شود و در گذشته شاهد عرضه لنزهای ماکرو توسط این کمپانی بوده ایم. با این وجود این لنز را باید اولین لنز ماکرو سیگما در سری آرت دانست. سیگما ادعا می کند که این لنز جدید تصاویر با رزولوشن بالا و شفافیت عالی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

لنز سیگما

این لنز برای فوکوس خودکار دقیق تر در هنگام ثبت تصاویر از فاصله نزدیک از دو گروه مکانیزم فوکوس شناور بهره می برد. این لنز قادر به ثبت تصاویر از اجسام با فاصله 10.2 اینچ از لنز با حداکثر نسبت بزرگنمایی 1:1 است.

این لنز توسط 13 المان از 10 گروه طراحی شده است که SLD ،FLD و عناصر پراکندگی ذرات برای به دستیابی به کمترین انحراف رنگی، دو المان کروی برای افزایش وضوح تصاویر در فواصل نزدیک و چندین پوشش لنز برای جلوگیری از روشنایی نامنظم و سوختگی تصویر را شامل می شود. بخش بیرونی این لنز در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است.

در حالی که در لنز 70 میلی متری بر ثبت تصاویر در فاصله نزدیک تمرکز شده، لنز سیگما 105 میلی متری قادر به ثبت تصاویر بوکه خارق العاده است. این لنز برای دوربین های فول فریم با رزولوشن بالا طراحی شده است. بر اساس ادعای سازنده، DG HSM Art بهترین لنز از میان 9 محصول سری آرت لنز سیگما با دریچه دیافراگم F/1.4 بوده که دارای بیشترین فاصله کانونی است.

سری آرت لنز سیگما

در حالی که دیگر لنزهای این سری به دریچه دیافراگم F/1.4 مجهز هستند، لنز جدید سیگما به علت بیشترین فاصله کانونی کاربر را قادر می سازد تصاویر بوکه فوق العاده ای را ثبت کند. این لنز توسط 17 المان از 12 گروه طراحی شده است. لنز 105 میلی متری سیگما از سه المان FLD، دو المان SLF و یک المان کروی برای به دستیابی به کمترین انحراف رنگی استفاده می کند.

در حال حاضر سیگما قیمت و زمان عرضه لنزهای جدید خود را اعلام نکرده است. دو عضو جدید سری آرت لنز سیگما با دوربین های سیگما، نیکون، کانن و دوربین های بدون آینه سونی E Mount سازگار هستند.

ارسال نظر