اپلیکیشن سیگنال انتقال اطلاعات در گوشی‌های آیفون را امکان‌پذیر کرد

رسانه کلیک - اکنون می‌توانید از طریق اپلیکیشن سیگنال داده‌های خود را از یک آیفون به آیفون دیگر انتقال دهید. سرویس پیام‌رسانی رمزنگاری شده سیگنال، ابزار جدیدی را عرضه کرده است که می‌تواند اطلاعات را به‌صورت ایمن منتقل کند. 

اپلیکیشن سیگنال انتقال اطلاعات در گوشی‌های آیفون را امکان‌پذیر کرد

از این اپلیکیشن می‌توانید برای انتقال اطلاعات خود از یک گوشی قدیمی به گوشی جدیدی که خریده‌اید استفاده کنید. برای شروع این فرآیند باید اپلیکیشن سیگنال را در گوشی جدید خود نصب کنید؛ شماره تلفن خود را تایید کنید و اگر می‌خواهید پیام‌ها و اکانت قدیمی خود را منتقل کنید،‌ گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

سپس پیامی روی گوشی قدیمی شما ظاهر می‌شود که برای شروع فرآیند انتقال باید گزینه تایید را انتخاب کنید. در ادامه باید QR کدی که روی گوشی جدید نمایان می‌شود را با گوشی قدیمی خود اسکن کنید.

دستگاه‌های اندرویدی از قبل قابلیت انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید را داشتند؛ اما این قابلیت برای iOS به‌تازگی فعال شده است.

اپلیکیشن سیگنال ادعا می‌کند که فرآیند انتقال اطلاعات کاملا ایمن و رمزگذاری‌شده است و روی یک شبکه محلی مانند AirDrop انجام می‌شود. QR کد نیز شامل اطلاعاتی نیست؛ پس اگر فردی بخواهد این کد را اسکن کند، تنها اتفاقی که می‌افتد این است که اطلاعات تلفن او به تلفن جدید شما منتقل می‌شود.

ارسال نظر