اسکایپ این بار به ترجمه همزمان عربی مجهز شد

سال گذشته "اسکایپ" از اضافه کردن قابلیت  ترجمه همزمان در این نرم افزار چت تصویری خبر داد. حال آنکه از امروز این قابلیت با ترجمه همزمان به زبان عربی به بهره برداری رسیده است. به گزارش کلیک، با توجه به عصر ارتباطات و نیاز روزافزون به شناخت زبان های بین الملی به منظور گسترش ارتباطات و آشنایی با فرهنگ های مختلف، نرم افزار پیام رسان و چت تصویری اسکایپ از جدیدترین دستاورد خود در زمینه ارتباطات خبر داده است.

اسکایپ این بار به ترجمه همزمان عربی مجهز شد

به گزارش کلیک، با توجه به عصر ارتباطات و نیاز روزافزون به شناخت زبان های بین الملی به منظور گسترش ارتباطات و آشنایی با فرهنگ های مختلف، نرم افزار پیام رسان و چت تصویری اسکایپ از جدیدترین دستاورد خود در زمینه ارتباطات خبر داده است.

مدیران ارشد اسکایپ در کنفرانس خبری اخیر خود به همکاری تنگاتنگ این شرکت با مایکروسافت اشاره کرده و افزودند: با برسی میزان نیاز به ترجمه همزمان در برنامه پیام رسان و چت تصویری اسکایپ، برنامه نویسان این نرم افزار بر آن شدند تا با اضافه کردن قابلیت ترجمه همزمان این پیام رسان را بیش از پیش کاربردی کنند. با توجه به میزان استفاده و کاربرد زبان عربی در حال حاضر این نرم افزار با امکان ترجمه همزمان زبان عربی در دسترس کاربران است. یکی از دلایلی که این شرکت زبان عربی را برای استفاده انتخاب کرده است، نیاز جامعه و آشنایی با فرهنگ های متفاوت است. همچنین این شرکت در پاسخ به سوال اینکه چرا در برخی موارد این نرم افزار با مشکلاتی در ترجمه مواجه می شود افزود: با وجود برخی پروتکل های تعریف شده در آلگوریتم اصلی این برنامه وجود خطاهایی در ترجمه قابل قبول است اگر چه یک تیم حرفه ای در چند ماه اخیر در حال جستجو و کسب تجارب برای پیشبرد این برنامه است.

باید دید طبق گفته اسکایپ، تا پایان سال این برنامه به چند زبان زنده دنیا مجهز خواهد شد.

منبع: techcrunch

ارسال نظر