اوقات فراغت خود را با پرواز پهپاد Skyrocket Toys پر کنید

اگر شما قبلا مجموعه پهپاد های Sky Viper را دیده باشید احتمالا با اسباب بازی ها و وسایل سرگرمی بسیار کوچک شرکت Skyrocket Toys آشنا هستید.

اوقات فراغت خود را با پرواز پهپاد Skyrocket Toys پر کنید

به گزارش کلیک، همانطور که از نام این شرکت مشخص است آن ها متخصص ساخت پهپاد های اسباب بازی هستند. من به لاس وگاس و نمایشگاه CES رفتم تا آخرین دستاورد های این شرکت را از نزدیک ببینم.

پهپاد Sky Viper Pro محصول جدید این شرکت با بدنه ای بزرگتر و قابلیت های جدید است که شما فکرش را هم نمی کنید زیر 200 دلار قیمت داشته باشد. اما باید باور کنید این پهپاد 199 دلار قیمت خورده است.

این محصول در اواخر سال 2016 یعنی در فصل پاییز عرضه می شود. این پهپاد هم توانایی ضبط فیلم با کیفیت 1080p و هم ارسال مستقیم با کیفیت 720p را دارد. این پهپاد فیلم ها را روی گوشی شما می فرستد ولی Skyrocket هنوز در حال کار روی برد مفید آن است.

پهپاد Sky Viper Pro دارای قابلیت های فوق العاده ایست. این مدل دارای قابلیت geofencing است که می توانید پرواز آن را در یک منطقه خاص محدود کنید، همچنین از قابلیت های دیگر آن قابلیت بازگشت خودکار و مسیر دهی با GPS است. با قابلیت مسیر دهی شما می توانید مسیری را که تمایل به عکس برداری دارید مشخص کنید و پهپاد را به پرواز در آورید تا این کار را انجام دهد. عمر باتری حدود 10 دقیقه است. دسته کنترل آن نیز به مدل های دیگر Sky Viper شباهت دارد و بیشتر به دسته بازی کامپیوتری شبیه است تا کنترل یک هواپیما!

بهترین ویژگی Sky Viper Pro وزن کم و زیر 250 گرمی آن است که باعث می شود نیازی به دریافت مجوز FAA نداشته باشید.

از آنجایی که Skyrocket Toys این پهپاد را به پرواز در نیاورد من نمی توانم در مورد پرواز آن نظری بدهم.

منبع: cnet.com

ارسال نظر