پرواز Slack با کاربران میلیونی خود

طبق گزارش Slack، این شرکت در حال حاضر دارای ۲٫۷ میلیون کاربر فعال روزانه است و با افزایش بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری این شرکت دارای ارزشی بالغ بر ۳٫۸ میلیارد دلار می شود.

پرواز Slack با کاربران میلیونی خود

به گزارش کلیک، شرکت Thrive Capital همراه با شرکت های GGV و Comcast Ventures این سرمایه گذاری را انجام دادند. سرمایه گذاران کنونی Slack مانند: Accel، Index Ventures و Social Capital نیز در این سرمایه گذاری نقش داشته اند.
شرکت Slack در حال حاضر بودجه شگفت آوری به مبلغ ۵۴۰ میلیون دلار جذب کرده است.
به گفته اسیوارت باترفیلد، مدیر عامل Slack، " همان طوری که همیشه برای ما اهمیت داشته، ما این فرصت را بدست آورده ایم، همان طور که به اجرای طرح های رشد جاه طلبانه خود ادامه می دهیم، موضع برتر و پیشروی خود را بیشتر حفظ کنیم. این سرمایه به ذخایر موجود ما اضافه می شود و توانایی ما برای تمرکز بر یک دیدگاه استراتژیک طولانی مدت قاطعانه را افزایش می دهد."

در ضمن، پایگاه کاربران فعال روزانه Slack از ۱۶ هزار کاربر در اول فوریه ۲۰۱۴ به ۲٫۷ میلیون کاربر با ۸۰۰ هزار مشترک آبونه در اول آوریل ۲۰۱۶ رسیده است. این رقم در مقایسه با رقم ۷۵۰ هزار در آوریل سال گذشته حدود چهار برابر افزایش داشته است. چند مورد از مشتریان شرکتی مهم Slack شامل: LinkedIn، NASA و Spotify می شوند.
Slack همچنین طرح هایی دارد تا به زودی سرویس چت صوتی و تصویری خود را ارائه کند، که به طور بالقوه این ابزار همکاری را در رقابتی پایاپای با سرویس هایی مانند Skype، Google Hangouts و نرم افزارهای مشابه دیگر قرار می دهد. آپریل آندروود، معاون مدیر تولید این شرکت نقشه راه تولید سال ۲۰۱۶ این شرکت را در حین کنفرانس مشتریان در سانفرانسیسکو اعلام کرد.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که مایکروسافت آماده بود تا یک پیشنهاد ۸ میلیارد دلاری برای خرید Slack ارائه کند، اما این ایده با عدم تمایل بیل گیتس و ساتیا نادلا به نتیجه نرسید زیرا آنها ترجیح می دادند تا بر روی پلتفرم پیام رسانی خود مایکروسافت یعنی Skype کار کنند.
با توجه به آمار و ارقام، آینده Slack روشن به نظر می رسد. به عبارت دیگر، Slack اکنون ابزارهای لازم برای انجام اقدامات مهم برای حتی مطرح تر و معروف تر کردن خود را در اختیار دارد.

منبع: dailytelegraph

ارسال نظر