قاب رسمی آیفون 6 و 6 اس توان شارژدهی باتری را تا 25 ساعت افزایش می‌دهد

مسئله‌ی کمبود توان شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند از جمله معضل‌هایی است که طی چند سال اخیر بیشتر با آن مواجه هستیم.

قاب رسمی آیفون 6 و 6 اس توان شارژدهی باتری را تا 25 ساعت افزایش می‌دهد

به گزارش کلیک، پیشرفت‌های صورت گرفته در رابطه با هر یک از قطعات سخت افزاری گوشی‌های هوشمند ملزم به مصرف انرژی بیشتر است. به عنوان مثال صفحه نمایش‌های با وضوح تصویر QHD را در نظر بگیرید که در عین ارائه‌ی کیفیت بالا، شارژ باتری دستگاه را سریع‌تر خالی می‌کنند.

ایفون‌های اپل هم گاها با مشکل کمبود شارژ باتری مواجه می‌شود. به منظور رفع این مشکل، بسیاری از افراد به طراحی قاب‌هایی پرداختند که در درون آن‌ها از باتری‌هایی استفاده می‌شد و نهایتا از این طریق توان شارژدهی باتری دستگاه افزایش می‌یافت. اما به تازگی کمپانی اپل شخصا بدین منظور وارد عمل شده و قابی رسمی و اختصاصی را برای آیفون 6 و آیفون 6 اس خود طراحی کرده است که با استفاده از آن توان شارژدهی باتری دستگاه تا 25 ساعت افزایش می‌یابد.

1

البته این زمان 25 ساعته بسته به نحوه‌ی به کارگیری آیفون توسط کاربر، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اپل اشاره کرده که اگر با استفاده از اتصال LTE به وبگردی بپردازید توان شارژدهی باتری این قاب به 18 ساعت می‌رسد. قاب رسمی که شرکت اپل برای آیفون 6 و آیفون 6 اس خود ارائه کرده، هم اکنون به طور آنلاین قابل خرید است و نام آن Smart Battery Case در نظر گرفته شده است. این قاب اختصاصی در دو رنگ ذغالی و سفید عرضه می‌شود و قیمت آن برابر با 99 دلار در نظر گرفته شده است.

قاب اختصاصی اپل یا همان Smart Battery Case از پورت اتصال استاندارد لایتنینگ به منظور شارژ مجدد باتری خود استفاده می‌کند، بنابراین به منظور شارژ آن نیاز به حمل و استفاده از هیچ کابل اضافی وجود نداشته و کابل پیش فرض آیفون 6 و آیفون 6 اس قادر به شارژ مجدد باتری این قابل خواهند بود. ضمنا در حین استفاده از این کیس یا قاب اختصاصی، میزان توان شارژدهی باتری دستگاه و اطلاعات مربوط به وضعیت آن بر روی صفحه نمایش قفل شده‌ی آیفون متصل به کیس نمایش داده می‌شود. همچنین این اطلاعات در بخش Notification Bar (منوی هشدارها) هم قابل مشاهده خواهد بود. هنوز به طور دقیق مشخص نشده که آیا نسخه‌ای مجزا از این قاب اختصاصی اپل برای آیفون 6 پلاس، آیفون 6 اس پلاس و سایر آیفون‌های قدیمی‌تر نیز طراحی و عرضه می‌شود یا خیر! اما در هر صورت هم اکنون قاب اختصاصی Smart Battery Case برای آیفون 6 و آیفون 6 اپل عرضه شده است.

منبع: theverge

ارسال نظر