محفظه های هوشمند حواسشان به سلامتی شما هست!

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که وضعیت سلامتی تان مساعد نیست و دچار یک بیماری حاد هستید، به همراه داشتن داروهای ضروری و در جریان گذاشتن افراد خانوداه تان در شرایط اضطراری یک مسئله حیاتی به شمار می رود.

محفظه های هوشمند حواسشان به سلامتی شما هست!

کلیک - به تازگی شرکت بهداشتی آتریکا، یک محفظه هوشمند به نام وتا برای سرنگ خودکار تولید کرده که نه تنها هر روز همراه داشتن داروهای تان را به شما یادآوری می کند، بلکه وقتی از این سرنگ در یک موقعیت اضطراری استفاده می شود، این مسئله را به نزدیکانتان نیز اطلاع می دهد. این ابزار هدف دارد تا به افرادی مثل مبتلایان به آلرژی غذایی که در خطر شوک آلرژیک هستند و همین طور خانواده و دوستان شان آسودگی خاطر بیشتری داده شود و راه ساده ای است تا به بیمار یادآوری کند که سرنگ خودکارش را فراموش نکند.
این محفظه هوشمند حاوی یک بسته باتری است که عمر آن به اندازه عمر سرنگ خودکار داخل آن است به طوری که می توانید در زمان مقتضی هر دو را تعویض کنید. رنگ متفاوت سرپوش های روی محفظه نشان دهنده مقدار اپی نفرین متفاوت برای افراد با وزن ها و بازه های سنی مختلف است. این محفظه دارای فناوری بلوتوث و با تلفن هوشمندتان همگام سازی می شود و موقعی که به نظر می رسد سرنگ خودکار خود را فراموش خواهید کرد به شما هشدار می دهد. اگر موفق به پیدا کردن محفظه نشدید، برنامه کاربردی نصب شده بر روی تلفن هوشمندتان، با روشن کردن محفظه و بوق زدن به شما کمک می کند تا آن را پیدا کنید. حسگرهای داخل محفظه تغییرات دمایی را زیر نظر دارند تا دارو در وضعیت دمایی مطلوبی باقی بماند و قبل از تاریخ انقضایش فاسد یا بی کیفیت نشود.
حسن اصلی این محفظه که به تلفن هوشمندتان متصل می شود در واقع قابلیت کمک رساندن به کاربران در موقعیت های اضطراری است. وقتی در محفظه باز و از سرنگ استفاده شود، بلافاصله پیام هایی برای شبکه پشتیبانی مصرف کننده این سرنگ خودکار ارسال می شوند. به این ترتیب، نزدیکانتان می توانند به شما سر بزنند و مطمئن شوند که حالتان خوب است. این برنامه کاربردی، در مورد نحوه استفاده از سرنگ خودکار، برای افرادی که شاهد شوک آلرژیک شما هستند هشدارها و دستورعمل های شفاهی فراهم می کند تا اگر متخصصان پزشکی حضور نداشتند، آنها به شما کمک کنند. اگر شما بعد از تزریق نیاز به مراقبت پزشکی بیشتری داشته باشید، این برنامه کاربردی نزدیک ترین بیمارستان را به شما نشان می دهد. برنامه کاربردی بر روی آیفون و اندروید، تبلت های مجهز به وای فای و همچنین آیپادهایی که اتصال هوشمند بلوتوث دارند، قابل اجرا است.
دریافت برنامه کاربردی این محفظه رایگان است ولی نحوه فروش محفظه های جایگزین به صورت مدل آبونمانی است. زمانی که یک محفظه سرنگ خودکار وتا را به قیمت 60 دلار خریداری می کنید، یک اشتراک 12 ماهه نیز دریافت می کنید که درصورت لزوم نیاز شما را به سرنگ خودکار جدید تامین می کند. اگر یک محفظه داشته باشید، یک سال تمدید اشتراک 25 دلار برای تان هزینه در بردارد و اگر چهار محفظه یا بیشتر داشته باشید باید 48 دلار به ازای یک سال پرداخت کنید.

منبع: digitaltrends

ارسال نظر