سیستم مربی هوشمند در حسگر Zepp 2

حسگرهای Zepp داده هایی را برای نحوه ی کار در یک ورزش خاص ارائه می کنند و در حال حاضر این شرکت اعلام کرده است که حسگر Zepp 2 برای کمک بیشتر به فرم شما ساخته شده است.

سیستم مربی هوشمند در حسگر Zepp 2

به گزارش کلیک٬ در حالی که حسگر جدید مشابه به نظر می رسد، ویژگی های طراحی پیشرفته ای چون باتری هشت ساعته، دو ژیروسکوپ و دو شتاب سنج و بهره گیری از بلوتوث کم انرژی را داراست.

حسگر Zepp2 بیس بال-سافت بال را می توان در یک نگهدارنده لاستیک قرار داد و به انتهای چوگان متصل کرد و ۲ Zepp گلف را می توان به سگک دستکش گلف متصل کرد. هنگامی که ضربه می زنید، نرم افزار مربوط به هر رشته ورزشی فرم شما را ردیابی کرده و بازخورد آنچه انجام می دهید را ارائه می کند. این شبیه به برنامه های قدیمی در اولین حسگر Zepp است، اما آنها واقعاً روشی برای استفاده از داده ها ارائه نمی کردند.

بزرگترین ویژگی Zepp امروزی پرده برداری از آنچه که خواهان تغییر آن هستیم است، می باشد. سیستم آموزشی مربی هوشمند در حال حاضر، توصیه ها و مراحلی را به شما برای بهبود آخرین ضرباتتان ارائه کرده و برنامه هایی که توسط ورزشکارانی مانند مایک تروت، جنی فینچ، میشل وی و کیگان بردلی توصیه شده را به شما ارائه می کند.

zepp-golf-2_iphone-and-sensor-lockup-1014x960

بنابراین اساسا، هنگامی که شما از نرم افزار بهره می گیرید و اولین ضربات خود را با حسگر Zepp 2 می زنید، برنامه ی به روز به شما نشان می دهد که کدام قسمت نیاز به بهبود دارد و شما را با یک برنامه آموزشی برای شروع همراه خواهد کرد. هنگامی که یک برنامه را کامل می کنید، می توانید برای مشاهده پیشرفت مجدداً خود را ارزیابی کنید.

البته امروزه و در این دوره، کیست که نخواهد پیشرفت خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد؟ این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا داده ها و یا عکس های خود را در هر کانال رسانه اجتماعی که می خواهید به اشتراک بگذارید و یا می توانید آن را در جامعه Zepp به اشتراک بگذارید. بخشی وجود دارد که می توانید فعالیت دیگر کاربران Zepp را ببینید.

برنامه ی به روز برای تمام صاحبان Zepp در دسترس خواهد بود، که به این معنی است که شما به مربی هوشمند بدون نیاز به خرید حسگر Zepp 2 دسترسی دارید. متأسفانه، صاحبان حسگرهای قدیمی نمی توانند به برنامه های توصیه ای دسترسی داشته باشند و مجبورند برای برنامه های خود در نرم افزار جستجو کنند.

برنامه ها امروز به روز رسانی شده اند و حسگر Zepp 2، برای طلا، بیس بال و سافت بال نیز به قیمت ۱۵۰ دلار در دسترس است.

منبع: digitaltrends

ارسال نظر