گوشی ورنی X هیچ محدودیتی در مالتی تسکینگ ندارد!

رسانه کلیک - شرکت ورنی که در کشور چین مستقر است، از گوشی هوشمند جدید خود در گذشته نه چندان دور رونمایی کرده است. گوشی ورنی X از 6 گیگابایت رم و باتری قدرتمندی بهره می‌برد.

گوشی ورنی X هیچ محدودیتی در مالتی تسکینگ ندارد!

چند وقتی می‌شود که گوشی هوشمند ورنی X برای پیش فروش در وب‌سایت رسمی این شرکت و همچنین Gearbest موجود شده است. از آنجایی که با محصول جدیدی روبرو هستیم، بسیاری از کاربران در رابطه با عملکرد آن ابزار نگرانی می‌کنند. برای جلوگیری از این مشکل، این تولیدکننده چینی اطلاعاتی را در رابطه با محصول جدید خود منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دستگاه که مجهز به 6 گیگابایت رم بوده، می تواند حتی با وجود باز بودن 50 برنامه، عملکرد روانی را از خود نشان دهد. در حالی که میزان رم تاثیر زیادی در عملکرد گوشی های هوشمند دارد، ولی باید به چیپست هلیو P23 و همچنین سیستم عامل اندروید 7.1 موجود در این دستگاه نیز اشاره کرد.

ورنی

یکی دیگر از مواردی که برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار بوده، شارژدهی باتری است. شارژ باتری ورنی X بعد از 5 ساعت بازی مداوم به 35 درصد می‌رسد که نشان از شارژدهی بالای این دستگاه دارد. گوشی ورنی X در استفاده معمولی نزدیک به 2.5 روز شارژ نگه می‌دارد؛ البته کاربر می‌تواند به جای آن، 65 ساعت به انجام مکالمه بپردازد.

با فعال کردن حالت ذخیره نیرو، شارژدهی دستگاه هنگام استفاده عادی به 4 روز و در حالت آماده به کار (Standby) به 76 روز افزایش می یابد. ورنی X از شارژ سریع 9 ولت و 2 آمپر پشتیبانی می کند و همچنین از حالت شارژ ایمن نیز بهره می برد که خیال کاربر را راحت می کند. با 5 دقیقه شارژ این دستگاه، کاربر می تواند تا 2 ساعت مکالمه کند. اگر به مدت 30 دقیقه دستگاه خود را شارژ کنید، می توانید تا یک روز کامل با آن کار کنید. برای شارژ کامل این گوشی هوشمند به 150 دقیقه زمان نیاز است.

ارسال نظر