بازی SMITE برای پلی استیشن 4 عرضه می شود

بدون تردید یکی از عناوین ویدیویی محبوب و پرطرفداران، بازی SMITE است که بر اساس خبرگزاری های معتبر خارجی، این بازی بزودی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی SMITE برای پلی استیشن 4 عرضه می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، استودیوی Hi-Rez در تاریخ 25 مارس سال میلادی 2014 بازی ای به نام SMITE به صورت رایگان در سبک اساطیری برای رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر کرد که توانست در میان گیمرها، به جایگاه بسیار خوبی دست پیدا کند. پس از محبوبیت این بازی، کمپانی مایکروسافت دست به کار شد و با درخواست های متعدد کاربران، سرانجام این بازی در تاریخ 19 آگوست سال میلادی گذشته برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد. حال بر اساس اطلاعات منتشر شده در سراسر فضای مجازی، بازی SMITE در آینده نزدیک برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی یعنی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

در جدیدترین گزارش منتشر شده از آمار گیمرها و کاربران بازی SMITE، تعداد گیمرها و بازیکن های این بازی به 12 میلیون تن رسیده که در عین خود، فوق العاده است!

استودیوی Hi-Rez قصد دارد قبل از انتشار نسخه نهایی بازی SMITE برای کنسول پلی استیشن 4، نسخه بتا عمومی ای در دسترس گیمرها و دارندگان کنسول PlayStation 4 قرار دهد تا مشکلات بازی در زمان انتشار، به حداقل برسد. این نسخه بتا محدود تعدادی پوسته جدید برای خدایان بازی به ارمغان می آورد که تمام این پوسته ها و پوشش ها در انحصار نسخه پلی استیشن 4 بازی خواهد بود. همچنین پوسته های جدید دیگری وجود دارند که مخصوص کاربران سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. البته برخی از کاربران که در نسخه بتای محدود بسته Founder را خریداری کنند، می توانند از این پوسته ها استفاده کنند.

بسته Founder تمام خدایان حاضر و خدایان آینده (خدایانی که در آینده برای بازی عرضه می شوند)، 400 جواهر، یک سرباز با پوشش و زده Fortune و کلید دسترسی به نسخه بتای محدود را در اختیار گیمرها و کاربران بازی قرار می دهد. این بسته را می توانید با قیمت $29.99/€23.99/£20.99 خریداری کنید.

البته برای تجربه نسخه بتای بازی SMITE می توانید شانس خودتان را امتحان کنید. با مراجعه به وب سایت رسمی این بازی و ثبت نام در آن وب سایت، به صورت تصادفی کدهایی توسط سازندگان ارسال می شود که گیمرها به کمک آن کدها می توانند به نسخه بتای بازی دسترسی داشته باشند. ممکن است شانس با شما باشد و یکی از کدها، برای شما ارسال شود. برای مراجعه به وب سایت رسمی بازی SMITE، اینجــــــــا کلیک کنید.

متاسفانه هنوز استودیوی Hi-Rez تاریخ انتشار دقیق نسخه بتا و نسخه نهایی بازی SMITE را مشخص نکرده است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی SMITE چیست؟ آیا شما این بازی را تجربه کرده اید؟ به نظر شما در چه تاریخی بازی SMITE برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر