گلکسی اس 7 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 820 در بنچمارک AnTuTu

دقایقی پیش شاهد انتشار نتایج بنچمارک AnTuTu مربوط به گوشی گلکسی اس 7 مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 بودیم. این گوشی در بنچمارک نامبرده شده امتیازی برابر با 125288 را ثبت کرد.

گلکسی اس 7 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 820 در بنچمارک AnTuTu

کمپانی سامسونگ دیروز به طور رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج این کمپانی در روز بیست و یکم ماه فوریه رسما معرفی می‌شوند. تاکنون شایعات بسیار زیادی در رابطه با پرچمداران جدید این شرکت کره‌ای منتشر شده، اما همگی ما می‌دانیم که این محصول از نظر سیستم روی چیپ (SoC) شامل دو نسخه متنوع می‌شود. نسخه اول آن از تراشه اگزینوس 8890 سامسونگ بهره‌مند شده و نسخه دیگر آن به سیستم روی چیپ اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز می‌شود.

حال شاهد انتشار نتایج بنچمارک نسخه اسنپدراگونی گوشی گلکسی اس 7 در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo بودیم. نتایج مربوط به این بنچمارک از سوی تیم Chinese AnTuTu منتشر شده و در این بنچمارک گوشی هوشمند گلکسی اس 7 با تراشه اسنپدراگون 820 قادر به ثبت امتیازی معادل با 125288 بوده است. این موضوع در حالیست که پیش از این گوشی هوشمند Le Max Pro در بنچمارک AnTuTu امتیازی برابر با 133357 را به ثبت رسانده بود.

1

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم تاکنون شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار سال 2016 سامسونگ منتشر شده، اما در این بین برخی از این شایعات بیش از پیش مورد تکرار واقع شده و احتمال حقیقی بودن آن‌ها زیاد است. به طور کلی پیش بینی می‌کنیم که گوشی هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسلی و از نوع Super AMOLED بهره‌مند شود. رم آن 4 گیگابایتی بوده و از نظر تراشه شامل دو نسخه که قبلا به آن‌ها اشاره داشتیم، می‌شود. سنسور دوربین اصلی آن احتمالا سنسوری 12.5 مگاپیکسلی و از نوع BRITECELL خواهد بود. دوربین سلفی آن هم از سنسوری 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. گلکسی اس 7 سامسونگ بدون تردید به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره‌مند می‎‌شود و رابط کاریری اختصاصی TouchWiz سامسونگ نیز در کنار آن نصب و راه‌اندازی شده می‌شود. دقت داشته باشید که صحت اطلاعات فوق هنوز به طور رسمی تایید نشده و این موارد تنها پیش بینی ‌هایی است که برای این محصول انجام گرفته‌اند. در هر صورت زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند باقی نمانده و چیزی در حدود 20 روز دیگر شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر