رویت مشخصات اسنپدراگون ۸۳۵ در GFX

اخیرا بنچمارک پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ منتشر شده و جزییات مشخصات آن فاش است. طبق اطلاعات موجود در این بنچمارک، محصول جدید کوالکام ۸ هسته ای و با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتز است.

رویت مشخصات اسنپدراگون ۸۳۵ در GFX

به گزارش کلیک ، چندی پیش شرکت کوالکام رسما تراشه قدرتمند اسنپ دراگون ۸۳۵ را معرفی کرد و اعلام نمود این پردازنده در حال طی مراحل آزمایش بوده و توسط سامسونگ با فرایند ۱۰ نانومتری تولید خواهد شد. انتظار می رود اولین گوشی های هوشمندی که از اسنپ دراگون ۸۳۵ بهره مند می شوند، Galaxy S8 سامسونگ (حداقل مدلی که در آمریکا عرضه می شود) و Mi 6 شیائومی باشد.

اگر چه این اطلاعات را فعلا نمی توان در یک بنچمارک مشاهده کرد، ولی اخیرا گروه سازنده اسنپ دراگون ۸۳۵، یک بنچمارک از آن منتشر کرده اند که حاکی از ۸ هسته ای و ۲٫۲ گیگاهرتزی بودن این پردازنده است.

اما این همه داستان نیست، آن چه که می تواند واقعا شما را در مورد اسنپ دراگون ۸۳۵ متحیر کند، به کارگیری پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰ در آن است. این پردازنده نسبت به مدل قبلی خود (آدرنو ۵۳۰) که در اسنپ دراگون ۸۲۱ به کار رفته، از ۳۰ درصد امتیاز و قدرت بیشتری بهره مند است. این امر می تواند عملکرد دستگاه را به صورت چشمگیر بهبود داده و علاوه بر این، به لطف فرایند تولید ۱۰ نانومتری این تراشه، مصرف انرژی آن نسبت به تراشه قبلی به شدت کاهش می یابد. چیپ ست اسنپ دراگون ۸۲۱ با فرایند ۱۴ نانومتری ساخته شده و در گوشی هایی مثل OnePlus 3T به کار رفته است.

snapdragon-835-with-adreno-540-gets-benchmarked-jpg

snapdragon-835-with-adreno-540-gets-benchmarked-jpg2

ارسال نظر