تغییر نام اپلیکیشن زودفود به اسنپ فود

رسانه کلیک - با همکاری بیشتر دو مجموعه اسنپ و زود فود، نام اپلیکیشن محبوب زودفود به اسنپ فود تغییر کرد.

تغییر نام اپلیکیشن زودفود به اسنپ فود

طرح جدید مجموعه اسنپ مدتی است که در بیلبورد های تبلیغاتی مشاهده شده است اما امروز این شرکت با معرفی اسنپ فود رسماً اعلام کرد این برنامه به فعالیت در حوزه سفارش غذا می‌پردازد. گفتنی است، اسنپ‌فود سرویس جدیدی نیست بلکه همان زودفود است که حالا با تغییر نام به کار خود ادامه می‌دهد.

اسنپ و اسنپ‌فود، دو اپلیکیشنی هستند که زیرمجموعه شرکت «گروه اینترنت ایران» محسوب می‌شوند. در کنار این دو اپلیکیشن، سایت‌های بامیلو، پین تا پین و اسکانو هم زیرمجموعه این شرکت هستند.

وب‌سایت رسمی زودفود توضیحاتی مبنی بر تغییرات به وجود آمده در این شرکت ارائه داده و اعلام کرده است: «شرکت‌های اسنپ و زودفود از چندین سال پیش در کنار هم و در قالب یک مجموعه منسجم به فعالیت پرداخته و هردو از پیشروترین ارائه‌دهندگان خدمات آنلاین در ایران بوده‌اند. زودفود از امروز تصمیم گرفته است تا در راستای ایجاد هم‌افزایی در زمینه ارائه خدمات بهتر به کاربران هر دو اپلیکیشن با انتخاب نام اسنپ‌فود به کار خود ادامه دهد».

زودفود یکی از اپلیکیشن‌های پیشرو در سفارش آنلاین خوراکی‌ها است. حال باید دید با تغییر نام، چه تغییراتی در نحوه سرویس‌دهی و آینده این اپلیکیشن اتفاق می‌افتد.

ارسال نظر