اسنپ و تپ سی از دسترس خارج شدند!

رسانه کلیک –  اپلیکیشن‌های سیستم درخواست تاکسی آنلاین اسنپ و تپ سی به عنوان بزرگترین سیستم‌های درخواست تاکسی آنلاین به صورت موقت به علت نقص فنی از دسترس خارج شده‌اند.

اسنپ و تپ سی از دسترس خارج شدند!

به گزارش خبرنگار کلیک ، اپلیکیشن‌‌های شناخته شده اسنپ و تپ سی که در حوزه درخواست آنلاین تاکسی فعالیت می‌کنند به صورت بحث بر انگیزی به صورت همزمان از دسترس خارج شده‌اند اما در این میان اسنپ به عنوان بزرگترین سیستم آنلاین حمل و نقل اعلام کرده است که نقص فنی باعث این مشکل شده است و به زودی این مشکل حل خواهد شد در حالی که هنوز تپ سی به عنوان دومین اپلیکیشن درخواست تاکسی به صورت آنلاین هنوز بیانیه‌ای صادر نکرده است.

طبق گزارش‌های ارسالی از سوی کاربران، اسنپ از ساعت ۱۷ بعد از ظهر روز سه شنبه، ۱۴ شهریور ماه دچار مشکلاتی در اتصال شد و این مشکلات تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه همچنان ادامه دارد. این در حالی است که سیستم درخواست خودرو کرایه آنلاین تپ سی نیز از ساعت ۱۹ دچار مشکلاتی در اتصال به سرور شده است و این مشکلات تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه همچنان پابرجا است که باعث شده تا با عدم سرویس دهی این دو سیستم درخواست خودرو به صورت آنلاین، تعداد سفرهای آژانس‌های تلفنی رشد چشمگیری پیدا کند و مسافران در جابه جایی در سطح شهرها مخصوصا شهر تهران با مشکلاتی روبرو شوند.

گفتنی است؛ دیتاسنتر افرانت به عنوان ارائه دهنده خدمات اینترنتی به شرکت‌های مطرح حوزه کسب و کارهای اینترنتی از جمله اسنپ، دیجی کالا و الو پیک هنوز نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است.

ارسال نظر