E3 2016: عرضه عنوان Sniper Elite 4 به تاخیر افتاد

عرضه بازی Sniper Elite 4 که قرار بود تابستان امسال منتشر شود تا سال آینده به تعویق افتاد.

E3 2016: عرضه عنوان Sniper Elite 4 به تاخیر افتاد

به گزارش کلیک، یکی دیگر از بازی های تک تیراندازی تا سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاد، توسعه دهندگان Rebellion بیان کرده اند که بازی Sniper Elite 4 در سال ۲۰۱۶ عرضه نخواهد شد.

در اینجا هر آنچه موسسان Rebellion جیسون و کریس کینگزلی در مورد این تاخیر گفته اند موجود است:

هنگامی که ما برنامه های خود را در مورد Sniper Elite 4 در ماه مارس افشا کردیم قرار بر این بود که این بازی در پایان سال ۲۰۱۶ منتشر شود. بازی Battlezone را نیز در ماه اکتبر دوشادوش پلی استیشن VR عرضه خواهیم کرد. در نهایت، ما استودیو نسبتا کوچک و مستقلی هستیم، و این دو عنوان اصلی را در یک مدت سه ماهه منتشر می کنیم که شاید معقول به نظر نرسد. تعداد کمی از تیم های داخلی مشترک ما احتمالا در حال حاضر می توانند کمی آسوده خاطر شوند!

راه اندازی بازی Sniper Elite 4 در ماه فوریه این فرصت را به ما می بخشد تا بازی را لمس کنیم که قبل از این بهترین بازخوردها را از پیش نمایش دریافت کرده است و به همین خاطر توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

می دانیم که بسیاری از شما به دلیل تاخیری که در عرضه بازی Sniper Elite 4 پیش آمده ناامید شده اید، اما احساس می کنیم این تصمیم در دراز مدت ثابت خواهد کرد که برای هر دو ما و شما طرفداران نتیجه برد- برد خواهد داشت.

بازی Sniper Ghost Warrior 3 نیز در اوایل امروز تا سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاد، و قرار است هر دو این نسخه ها ظرف یک ماه در سال آینده منتشر شوند. Sniper Elite 4 در حال حاضر قرار است برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در تاریخ ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۷ راه اندازی شود.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر