اینفوگرافی جالب از نفوذ تلگرام در میان کاربران ایرانی

رسانه کلیک - تلگرام در ایران از روز گذشته دچار اختلال شده است. اینفوگرافی زیر آمار جالبی از ضریب نفوذ تلگرام در بین کاربران ایرانی و مقایسه آن با سایر پیام‌ رسان‌ های مشابه ایرانی ارائه می دهد.

اینفوگرافی جالب از نفوذ تلگرام در میان کاربران ایرانی

به گزارش کلیک ؛ به نقل از ساجد خبر، تلگرام در یکی دو روز گذشته و با توجه به اتفاقات رخ داده در ایران با اختلالات زیادی همراه بود؛ اختلالاتی که به واسطه فیلترینگ موقت این پیام‌ رسان ایجاد شد و با ادامه روند فیلترینگ به شائبه دائمی بودن آن ختم شد.

این موضوعی بود که با واکنش محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روبرو شد. وی در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره اختلالات این پیام‌رسان در توییترش نوشت: شایعه‌ هایی که در خصوص قطع دائمی شبکه‌ های اجتماعی مطرح می‌شود، صحت ندارد و به نظر می‌رسد هدف آنها ایجاد نارضایتی‌ های اجتماعی و بدبینی عمومی است.

تلگرام در بین کاربران ایرانی

آخرین آمار مربوط به استفاده‌ کنندگان این پیام‌ رسان در ایران نشان می‌دهد که بیش از 40 میلیون نفر ایرانی عضو تلگرام هستند. این رقم وقتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم ایرانی‌ها با 28 درصد ورودی به تلگرام در رتبه اول کشورهای استفاده‌کننده از این پیام‌رسان هستند.

ارسال نظر