اضافه شدن قابلیت بوم رنگ به اینستاگرام

اینستاگرام در به روزرسانی های قبلی خود با اضافه کردن استوری توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد، حالا در به روزرسانی جدید ما شاهد اضافه شدن امکانات جدیدی به استوری هستیم.

اضافه شدن قابلیت بوم رنگ به اینستاگرام

به گزارش کلیک، اینستاگرام در به روزرسانی جدید خود قابلیت های جدیدی را در استوری اضافه کرده است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده است. از این ویژگی های جدید در به روزرسانی اینستاگرام می توانیم به اضافه کردن بوم رنگ (Boomerang) به استوری، مخاطب قرار دادن افراد (Mention) و لینک اشاره کنیم.

اضافه شدن بوم رنگ و مخاطب قرار دادن کاربران و دوستان در استوری از قابلیت های جذاب جدید به روزرسانی اینستاگرام است که کاربران می توانند با استفاده از آن استوری هایی زیبا تر و با امکانات بیشتری تهیه کنند. بوم رنگ در گذشته به عنوان یک اپلیکیشن جدا قابل دریافت بود و از اپلیکیشن های وابسته به اینستاگرام بود که در گوگل پلی و اپل استور به صورت جدا گانه عرضه می‌شد؛ اما حالا اینستاگرام قابلیت دسترسی به این اپلیکیشن را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

برای استفاده از بوم رنگ در اینستاگرام کافی است که به قسمت پایین رکورد یا فیلم برداری نگاه کنیم و در آن جا شاهد آیکون بوم رنگ هستیم که با استفاده از بوم رنگ می توانیم فایل های GIF سبک با مدت زمان کم را به اشتراک بگذاریم.

قابلیت مخاطب قرار دادن یا mention کردن نیز به شما اجازه می دهد تا اسم کسی که در آن لحظه با آن فرد خاطره ای دارید را نوشته و او را مخاطب قرار دهید. مخاطب قرار دادن یا mention کردن عملکردی مشابه کامنت گذاشتن و اضافه کردن متن دارد و صرفاً نام شخص مورد نظر شما را به دوستانتان نشان می دهد و قابلیت دیگری ندارد. قابلیت فرستادن پیام مربوط به استوری برای دوستان هم چنان در قسمت دایرکت قرار دارد و هر کاربری که کامنت یا نظری درباره عکس دوستان خود دارد با فرستادن پیغام در دایرکت نظر خود را ارائه می کند.

به‌روزرسانی جدید اینستاگرام

اگر یکی از دوستان شما در استوری شما را منشن کند در دایکرت شما این منشن کردن و عکس را مشاهده می کنید و اگر فردی شما را منشن کند و از دوستان شما نباشد در دایرکت پیغامی برای شما ارسال می شود تا شما به فرد مورد نظر درخواست دوستی دهید.

اینستاگرام به روزرسانی جدید خود را برای اندروید و iOS در گوگل پلی استور و اپ استور و ویندوز استور (ویندوز ۱۰) ارائه کرده است.

ارسال نظر