انتشار تصویر تیزری از شاسی بلند کانسپت QX80 Monograph اینفینیتی

شرکت اینفینیتی را باید در حقیقت برند لوکس کمپانی نیسان دانست که در بیشتر پلتفرم محصولاتش با این کمپانی نیسان مشترک است. حال به نظر می‌رسد بزودی باید شاهد معرفی شاسی بلند کانسپت پهن پیکر آن در نمایشگاه نیویورک باشیم. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت کلیک همراه باشید.

انتشار تصویر تیزری از شاسی بلند کانسپت QX80 Monograph اینفینیتی

به گزارش کلیک- این کمپانی ژاپنی به تازگی جزئیات بیشتری پیرامون شاسی بلند کانسپت QX80 Monograph منتشر کرده که براساس آن با یک محصول لوکس و قابل توجه از برند مطرح رو به رو هستیم. اینفینیتی در حقیقت قصد داشته با یک برند جدید گستره اتومبیل‌های خود را افزایش دهد و نسخه تولیدی این مدل نیز بزودی از راه می‌رسد. در طراحی اینفینیتی QX80 Monograph از زبان طراحی دیگر محصولات کمپانی بهره می‌برد اما وجود چراغ‌های LED به شکل یک بال، جلوپنجره مشبک بزرگ، پنجره‌ها و شیشه جلو یکپارچه، رینگ‌های بزرگ پنج پر و دستگیرهای درب هوشمند از ویژگی‌های ظاهری QX80 Monograph است.

QX80 Monograph احتمالا با فناوری‌های رده بالایی همراه است و یک مدل سه ردیف صندلی یا همان هفت نفره محسوب می‌شود. شاسی بلند QX80 Monograph یک مدل لوکس و ماجراجوی در خیابان خواهد بود که کیفیت بالا در عملکرد و طراحی از خود نشان می‌دهد. QX80 اینفینیتی از پیشرانه ۵٫۶ لیتری هشت سیلندر ۴۰۰ اسب‌بخاری بهره برده که در کنار گیربکس هفت سرعته اتوماتیک پرتوان است و همانند ظاهر غول پیکرش می‌تواند نظر همگان را به خود جلب کند. شرکت مذکور قابلیت انتخاب مدل دو چرخ عقب محرک یا چهار چرخ محرک QX80 Monograph را به خریداران این شاسی بلند می‌دهد.

QX80 Monograph اینفینیتی در جریان کنفرانس ۱۱ آوریل طی نمایشگاه اتومبیل نیویورک معرفی خواهد شد. بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر باید تا این نمایشگاه بین‌المللی مطرح منتظر ماند. همانطور که می‌دانید اینفینیتی تاکنون مدل‌های قابل توجه متعددی را معرفی کرده که QX80 Monograph به عنوان جدیدترین شاسی بلند آن می‌تواند لوکس و قدرتمند به شمار رود.

انتظار داریم در بخش قیمت گران محسوب شده و با فناوری روز در بخش داخلی همراه باشد. گذشته از آن می‌توانید به وب‌سایت رسمی کمپانی اینفینیتی مراجعه کنید تا اطلاعات لازم را درباره QX80 Monograph بدست آورید.

منبع: motor1

ارسال نظر