تماشا کنید؛ تعویض پنل سفید جلوی آیفون ۷ پلاس قرمز با نمونه مشکی آن

گوشی های جذاب آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمز رنگ به قدری زیبا هستند که توجه هر کاربری را به سمت خود جلب می کند. اما پنل سفید جلویی این گوشی ها برای برخی کاربران چندان خوشایند به نظر نمی رسد. خوشبختانه راهی برای تعویض این پنل ها وجود دارد.

تماشا کنید؛ تعویض پنل سفید جلوی آیفون ۷ پلاس قرمز با نمونه مشکی آن

به گزارش کلیک، در ویدئویی که اخیرا منتشر شده است، فردی اقدام به تعویض پنل جلویی سفید این دو گوشی با نمونه مشکی آن کرده است.

با این حال به نظر می رسد، قرار دادن پنل سفید در یک آیفون ۷ سفید رنگ چندان کار ساده ای نیست چرا که نیاز به تعویض برد نیز احساس می شود و این موضوع به خاطر تاچ آی دی آن می باشد.

قبل از اینکه سفارش آنلاین خرید آیفون ۷ قرمز را بدهید باید به چند مورد توجه کنید.اولین مورد و مهمترین نکته این است که اگر بخواهید پنل جلویی آن را عوض کنید نیاز به تعویض سنسور گوشی نیز احساس می شود چرا که با تغییر پنل جلویی، گوشی شما با برد قبلی نمی تواند با تاچ آی دی ارتباط برقرار کند. حال راه حل این مشکل چیست؟ راه حل این است که یک گوشی آیفون ۷ مشکی تهیه کرده و از برد آن در آیفون ۷ قرمز استفاده نمایید. در واقع شما با اینکار در حال تغییر محتویات داخلی گوشی نیز هستید و به نظر می رسد برای اینکار باید بهای زیادی بپردازید.

با توجه به ویدئویی که مشاهده کردید، حتما متوجه شده اید که برای تبدیل آیفون ۷ پلاس مشکی به یک نمونه آیفون ۷ قرمزرنگ نیاز به انجام چه کارهای سختی وجود دارد اما در نهایت مشاهده می کنید که نتیجه کار واقعا زیبا و حیرت انگیز بود.

نظر شما در مورد این تغییر زیبا چیست؟

ارسال نظر