پروژکتور ۴K سونی ۵۰۰۰ دلار قیمت دارد!

رسانه کلیک - استفاده از پروژکتورهای ۴K برای برخی شرکت‌ها تا حدودی چالش‌برانگیز است؛ چراکه هر چه قدر کیفیت پروژکتورها بالا باشد، وضوح صفحه‌نمایش آن‌ها همچنان پایین است. حال، سونی پروژکتوری طراحی کرده که کیفیت خارق‌العاده‌ای را به نمایش می گذارد.

پروژکتور ۴K سونی ۵۰۰۰ دلار قیمت دارد!

شرکت‌های مختلف، برای رفع کیفیت پایین وضوح صفحه‌نمایش از فناوری‌های تغییر پیکسل مانند JVC و یا Epson و یا حتی از فرآیندهای پیچیده‌تری مانند Optoma استفاده می‌کنند .

سونی با استفاده از فناوری SXRD وضوح تصویر ۴ K واقعی را برای دوستداران خود به ارمغان آورده اما قیمت آن تقریباً بالاتر از حد تصور است. پروژکتورهای HDR با وضوح تصویر ۴ K در مراسمی در سندیگو با قیمتی معادل ۵۰۰۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

این قیمت در مقایسه با پروژکتور Optoma's UHD 60 که با قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد ، زیاد است؛ اما سال گذشته سونی پروژکتور جدیدی را روانه بازار کرد که ۲۵۰۰۰ دلار قیمت داشت. اگر قیمت پروژکتور برایتان مهم نیست، سونی مدل ارزان‌تر VPL-VW385ES را نیز به بازار عرضه کرده که به سنسور پیشرفته iris مجهز و قادر است کنتراست تصاویر را در فضای تاریک افزایش دهد. گفتنی است قیمت این مدل ۸۰۰۰ دلار است.

حال سونی به منظور ارائه خدمات بیشتر همراه با این پروژکتور با شرکت Kaleidescape قرارداد بسته که در صورت خرید محصولات این شرکت، مشتریان می‌توانند ۱۰ فیلم از سایت Kaleidescape را به صورت رایگان دریافت کنند.

ارسال نظر