رونمایی سونی از دوربین Action Cam AS50 در نمایشگاه CES 2016

سونی دقایقی پیش و در کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه CES 2016 خود از دوربین Action Cam AS50 رونمایی کرد.

رونمایی سونی از دوربین Action Cam AS50 در نمایشگاه CES 2016

دوربین Action Cam AS50 از جمله دوربین‌های میان رده و مقرون به صرفه به شمار می‌رود که قرار شده طی ماه فوریه روانه بازار شود و قیمت آن نیز معادل با 350 دلار در نظر گرفته شده است. این دورببی به طور پیش فرض از روزنه اتصال سه پایه استاندارد 4.1/20 بهره می‌برد و سنسور دوربین آن از قابلیت auto-tagging پشتیبانی می‌کند.

دوربین Action Cam AS50 سونی به شکل ضد آب طراحی شده و می‌تواند در عمق 60 متری آب به ضبط ویدئو بپردازد. لنز دوربین به کار گرفته شده در این محصول هم کاملا فلت است. تمامی پورت‌های اتصال این دورببین در بخش پشتی بدنه دستگاه تعبیه شده‌اند و این دوربین به همراه کنترلر بی‌سیم اختصاصی عرضه خواهد شد.

سنسور به کار گرفته شده در دوربین Action Cam AS50 سونی یک سنسور 11 مگاپیکسلی و از سری لنزهای Exmor R BSI CMOS خود شرکت ژاپنی سونی است. لنز دوربین این محصول مجهز به تثبیت کننده تصویر الکترونیکی بوده فیلمبرداری با آن با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ فریمی 30 فریم در هر ثانیه امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین امکان ضبط ویدئوهای با وضوح تصویر اچ دی و نرخ 120 و 100 فریم در هر ثانیه نیز توسط این دوربین وجود دارد.

دوربین Action Cam AS50 سونی همچنین از قابلیت فلمبرداری Time-Lapse با وضوح 4K پشتیبانی می‌کند و از میکروفون‌های داخلی باکیفیتی بهره می‌برد. متاسفانه سونی اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضع این دوربین ارائه نکرده است.

منبع: cnet

ارسال نظر