سونی اعتراف می کند که در سال 2015 قوی ظاهر نشده است

پایان هر سال برای هر کمپانی بسیار مهم است. در ایام پایان سال میلادی، تمامی کمپانی ها به رقابت می پردازند و کمپانی ای که فروش بیشتری را داشته باشد، برنده میدان خواهد بود.

سونی اعتراف می کند که در سال 2015 قوی ظاهر نشده است

به همین خاطر این رقابت برای همه کمپانی ها مهم است به خصوص برای کمپانی مایکروسافت و سونی. از زمان عرضه کنسول های گیم کمپانی مایکروسافت و سونی با هم در این زمینه رقابت شدیدی را داشته اند. جدال این دو کمپانی در روزهای پایانی سال میلادی بیشتر هم می شود.

به گزارش کلیک ، کمپانی مایکروسافت مدتی پیش به صورت رسمی اعلام کرده بود که تعطیلات کریسمس سال 2015 بهترین لاین آپ تاریخ ایکس باکس خواهد بود. چند روز بعد کمپانی سونی نیز اعلام کرد که در فصل تعطیلات سال میلادی جاری نیز قوی ظاهر خواهد شد و نسبت به سال های گذشته متقاوت تر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

در شهر سیدنی و در مراسم خبری پلی استیشن، آقای Michael Ephraim که مدیر شعبه استرالیا کمپانی Sony Computer Entertainment است، در مصاحبه ای با وبسایت معتبر گیم اسپات اعلام کرد که کمپانی سونی با بسیاری از استودیو و کمپانی های سازنده بازی های ویدیویی برای دوره پایان سال تمرکز کرده و استراتژی ها و برنامه ریزی های خوبی را برای این فصل مهم ترتیب داده است. ایشان در این مصاحبه اعلام کرد:

"امسال بازی های زیادی مانند Destiny, Call of Duty, Star Wars منتشر شدند که اگر این عناوین را بر روی کنسول پلی استیشن 4 بازی کرده باشید، حتما می دانید که محتوای اضافه زیادی برای این عناوین منتشر کردیم و با کمپانی های سازنده همکاری داشته ایم. به همین خاطر از فصل تعطیلات کریسمس مطمئن هستیم و در این فصل مهم قوی ظاهر خواهیم شد."

ایشان در ادامه اضافه کرد:

"امسال کمپانی سونی با شرکت های بازی ساز همکاری زیادی داشت چرا که لاین آپ های انحصاری سونی در سال 2015 قوی نبودند و این لاین آپ ها آن طوری که ما انتظار داشتیم، ظاهر نشدند."

در سال 2015 بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 بسیار کم بود! از جمله از بازی های انحصاری، می توان به بازی های Bloodborne, The Order: 1886, و Until Dawn. اشاره کرد. اما خبر خوبی برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 وجود دارد! آقای Michael Ephraim درباره بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 در سال 2016 خوش بین است. به همین علت احتمالا در سال 2016 شاهد عرضه عناوین زیادی برای کنسول پلی استیشن 4 باشیم.

Michael Ephraim در ادامه درباره سال آینده این چنین گفت:

"لاین آپ کمپانی سونی برای سال آینده بسیار عالیست. بازی های مانند Street Fighter, Uncharted 4, No Man's Sky, The Last Guardian, Gran Turismo برای کنسول پلی استیشن 4 به صورت انحصاری عرضه خواهند شد که از بین این عناوین، دو بازی کاملا جدید (دو فرانچایز جدید) هستند."

بنا به خبرها و اطلاعات منتشر شده از کمپانی سونی، این کمپانی در سال آینده میلادی تلاش می کند تا هدست واقعیت مجازی PlayStation VR را عرضه کند. البته این جمله به این معنی نیست که کمپانی سونی بیشتر تمرکز خود را در سال آینده میلادی بر روی واقعیت مجازی PlayStation VR خواهد گذاشت چرا که کنسول پلی استیشن 4 و عناوین این کنسول برای سونی بسیار مهم هستند. آقای افرایم درباره واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر گفت:

هم اکنون کمپانی سونی بر روی واقعیت مجازی PlayStation VR برنامه ریزی می کند و بدون شک سونی مطابق نظرات و علاقه مندی های طرفداران عمل خواهد کرد. درست است که تکنولوژی پلی استیشن وی آر یک دستگاه مهمی برای سونی ترقی می شود اما پیشنهادها و کار اصلی کمپانی سونی در حال حاظر عرضه محتوای های قوی برای کنسول پلی استیشن 4 است. برای مثال دیسک بازی ها، بازی های دیجیتال، Season Pass های قابل دانلود و سرگرمی هایی که هیچ گاه به پایان نمی رسند، در اولیت کاری کمپانی سونی قرار دارند. پس واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر در اولیت دوم سونی قرار دارد.

در طول 12 ماه سال، کنسول پلی استیشن 4 دستگاه اصلی و اساس کار و بیزینس کمپانی سونی بوده چرا که این کنسول اصلی ترین راه کسب و کار سونی است. بنابراین هدف اصلی ما کنسول پلی استیشن 4 ما میدانیم که واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر طرفداران بسیار زیادی دارد و هم اکنون بسیاری از کمپانی ها در حال ساخت محتوا برای این دستگاه هستند اما همه چیز را زمان مشخص خواهد کرد. این دستگاه جدید یا با شکست رو به رو خواهد شد و یا با پیروزی!

لازم به ذکر است که آقای Michael Ephraim نزدیک 22 سال سابقه مدیریت شعبه استرالیا کمپانی Sony Computer Entertainment و مدیریت شعبه اروپا کمپانی سونی را دارد، دلیل موفقیت کمپانی سونی را فعالیت این کمپانی در حوزه های مختلف می داند. ایشان در این رابطه گفت:

"کنسول پلی استیشن 4 نسبت به کنسول های دیگر کمپانی سونی فروش سریع ترین فروش را دارد و در کشور استرالیا نیز جز پرفروش ترین سخت افزارها محسوب می شود. ما به همه قول ها و وعده هایی که دادیم عمل می کنیم. شما بگویید که دوست دارید چگونه بازی کنید؟ چه سبک هایی را بیشتر ترجیح میدهید؟ عناوین مستقل یا بازی های بزرگ؟ نظر شما درباره بازی های آنلاین چیست؟ آیا دوست دارید که بازی های قدیمی را هم اکنون تجربه کنید؟ آیا علاقه دارید که در سال آینده میلادی از واقعیت مجازی پلی استیشن VR استفاده کنید و عناوین جدید را با استفاده از این دستگاه تجربه کنید؟ این یک اصل مهمی برای کنسول پلی استیشن 4 است که پیشرفت این کنسول وابسته به نظرات و تجربه هاست و اینکه در حال حاظر گیمرها و کاربران چه محتوایی را می خواهند."

در پایان این خبر، دیدگاه ها و نظرات شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا سال آینده کمپانی سونی و کنسول پلی استیشن 4 از مایکروسافت و ایکس باکس وان جلوتر خواهد زد؟ دستگاه پلی استیشن وی آر را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه های شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: gamespot

ارسال نظر