تاریخ و زمان دقیق کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018

رسانه کلیک - آقای «شاون لیدن»، مدیر ارشد شرکت سرگرمی های تعاملی سونی، اخیرا تاریخ و زمان دقیق کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 را مشخص و اطلاعاتی از برنامه های این شرکت برای رویداد امسال ارائه کرد.

تاریخ و زمان دقیق کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018

شرکت ژاپنی سونی یکی از اعضای ثابت برگزارکنندگان کنفرانس اختصاصی در نمایشگاه E3 است که هر ساله با حضور در این رویداد، بازی های ویدیویی جدید و همچنین گاها سخت افزارهای تازه خود از قبیل هدست واقعیت مجازی و نسل بعدی کنسول های بازی را معرفی می کند.

چند سالی است شرکت سونی برای اینکه تمام بازی های جدید خود را در یک مراسم رونمایی نکند و برای بازه های مختلف سال همواره عناوین ویدیویی جدیدی برای معرفی داشته باشد، کنفرانس های گوناگون و متعددی تحت عناوین مختلف از جمله رویداد «هفته بازی های پاریس»، PlayStation Experience و غیره برگزار می کند. با این حال، اهمیت و هیجان کنفرانس این شرکت در E3 غیر قابل انکار است.

حال که کمتر از یک ماه با برگزاری نمایشگاه مهم و حساس E3 سال جاری میلادی فاصله داریم، این بار نوبت به سونی رسید تا زمان دقیق کنفرانس اختصاصی خود را مشخص و کمی هم از برنامه های خود صحبت کند. بدین خاطر، چندی پیش آقای «شاون لیدن» (Shawn Layden)، مدیر ارشد تمامی شعبه های شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در سراسر جهان، در قالب پادکستی تاریخ و زمان دقیق کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 را اعلام کرد.

بنا بر اعلام آقای شاون لیدن ، کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 راس ساعت 5:30 دقیقه صبح روز سه شنبه 22 خرداد ماه سال 97 به وقت ایران (ساعت 18:00 روز 11 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود.

گفتنی است؛ این کنفرانس به صورت زنده از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ فیس بوک، یوتیوب، پلی استیشن نتورک و وب سایت رسمی پلی استیشن قابل مشاهده خواهد بود. از این رو، درصورتی که به دنبال تماشای زنده این کنفرانس هستید، در ساعت مذکور به یکی از پلتفرم های فوق مراجعه کرده و به صورت رایگان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 را لحظه به لحظه دنبال کنید. هرچند، رسانه کلیک این نمایشگاه بزرگ و مهم صنعت گیمینگ را به صورت زنده پوشش می دهد و شما را در جریان جدیدترین اتفاقات و خبرهای مربوطه می گذارد.

با اینکه شایعه ها و گزارش ها در خصوص کنسول نسل بعدی سونی یعنی پلی استیشن 5 قوت گرفته و روزانه زمزمه هایی از معرفی این دستگاه در جریان رویداد E3 امسال شنیده می شود، اما آقای شاون لیدن نسبت به این شایعه ها واکنش نشان داد و رسما تایید کرد که سونی از هیچگونه سخت افزار جدیدی در کنفرانس اختصاصی نمایشگاه E3 2018 رونمایی نمی کند و تمام تمرکز خود را بر روی معرفی بازی های جدید انحصاری کنسول پلی استیشن 4 قرار داده است.

به بیانی دیگر، شرکت سونی در نظر دارد تا اطلاعات و جزئیات بیشتری از چهار بازی انحصاری محبوب خود به نام های Death Stranding, Ghost of Tsushima, Spider-Man و The Last of Us Part II در جریان این رویداد ارائه کند که به نظر می رسد این اطلاعات همراه با یک تریلر با بازیکنان و طرفداران به اشتراک گذاشته شود.

کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018

در کنار انتشار اطلاعات تکمیلی از چهار بازی مذکور، شرکت سونی جزئیاتی هم در رابطه عناوین ویدیویی سایر شرکت های بازی سازی از جمله Call of Duty: Black Ops 4 منتشر می کند. به عنوان مثال، به دلیل همکاری شرکت اکتیویژن با سونی و با توجه به عدم حضور مستقل شرکت اکتیویژن در نمایشگاه E3 سال جاری میلادی، تریلرهای بیشتری از بازی محبوب «کالاف دیوتی: بلک اپس 4» در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین، پیش بینی می شود شاهد نمایش های بیشتری از بازی مورد انتظار و پرطرفدار Red Dead Redemption 2 در طول کنفرانس سونی باشیم. هرچند، این موضوع هنوز به طور رسمی توسط شرکت راک استار گیمز و سونی تایید نشده است.

حال که مشخص شد خبری از سخت افزار جدید سونی طی این رویداد ویژه نیست، مسلما مهم ترین و هیجان انگیزترین بخش کنفرانس سونی، انتشار ویدیو جدید از بازی مورد انتظار The Last of Us Part II است که باز هم صبر طرفداران و هواداران این مجموعه و شخصیت های دوست داشتنی الی جو ئل را لبریز خواهد کرد.

در ادامه می توانید تاریخ و زمان دقیق برگزاری کلیه کنفرانس های نمایشگاه E3 2018 که تا به امروز توسط منابع رسمی مشخص شده اند را مشاهده کنید. گفتنی است، در صورت انتشار برنامه سایر شرکت ها، لیست زیر در پست های بعدی به‌روز رسانی می شود.

شنبه - 19 خرداد (9 ژوئن)

  • شرکت الکترونیک آرتز - کنفرانس EA Play 2018 - ساعت 10:30 دقیقه بعد از ظهر به وقت ایران

دوشنبه - 21 خرداد (10-11 ژوئن)

  • شرکت مایکروسافت - ساعت 00:30 بامداد به وقت ایران
  • شرکت بتسدا - راس ساعت 6 قبل از ظهر به وقت ایران
  • شرکت اسکوئر انیکس - ساعت 9:30 دقیقه بعد از ظهر به وقت ایران

سه شنبه - 22 خرداد (11-12 ژوئن)

  • شرکت یوبی سافت - ساعت 00:30 دقیقه بامداد به وقت ایران
  • کنفرانس PC Gamer - ساعت 2:30 دقیقه بامداد به وقت ایران
  • شرکت سونی - ساعت 5:30 دقیقه قبل از ظهر به وقت ایران
  • شرکت نینتندو - ساعت 8:30 دقیقه بعد از ظهر به وقت ایران

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با کنفرانس سونی در E3 2018 چیست؟ شما چه انتظاراتی از شرکت ژاپنی سونی و بازی های جدید و انحصاری کنسول پلی استیشن 4 دارید؟ فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر