سونی از فلش دو منظوره خود رونمایی کرد

اگر به دنبال فلشی هستید که با تمامی لوازم الکترونیکی هماهنگ باشد، باید در انتخاب خود تجدید نظر کنید چرا که شرکت سونی چندساعت پیش از آخرین دست آورد خود در زمینه فلش مموری ها پرده برداری کرد.با کلیک همراه باشید.

سونی از فلش دو منظوره خود رونمایی کرد

به گزارش کلیک، شرکت سونی به تازگی با معرفی "USB CA1 " تحولی شگرف در تکنولوژی فلش مموری ها ایجاد کرده است. این گجت با پورت های "USB Type-A" و "USB Type-C " سازگار است و برای کاربر این امکان را ایجاد کرده است تا در اجرای محتویات فلش ها بر روی هرگونه از دستگاه های اجرا مشکلی نداشته باشد.

شرکت سونی با اعلام این خبر افزود: این فلش با حافظه 32،16 و 64 گیگابایتی طراحی شده است که سرعت انتقال داده آن صد و سی مگابایت بر ثانیه است.

"USB CA1 " با طراحی فوق هوشمند خود قادر است به راحتی به گوشی موبایل، تبلت، لپ تاب متصل شود و در کسری از ثانیه اطلاعات شما را جابه جا کند و در مواقع لزوم از آن بک آپ بگیرد. همچنین این فلش مموری قابلیت هماهنگی با سیستم عامل اندروید، مکینتاش و کورم بوک را داراست. مدیران شرکت سونی در مراسمی خبر از به تولید انبوه رساندن این محصول در ماه فوریه دادند اما هنوز خبری از قیمت نهایی این گجت در دسترس نیست.

منبع : ndtv

ارسال نظر