شرکت سونی در سال آینده تنها دو مدل تلفن‌ همراه عرضه خواهد کرد.

شرکت Sony در سال آینده تولید تلفن‌های همراه خود را کاهش داده و تعداد آنرا به دو عدد تقلیل خواهد داد.

شرکت سونی در سال آینده تنها دو مدل تلفن‌ همراه عرضه خواهد کرد.

شرکت ژاپنی Sony Mobile Communications، شرکت زیرمجموعه Sony Corporation که وظیفه تولید و عرضه تلفن‌های همراه را دارد، در سال آینده تعداد مدل‌های تلفن‌های همراه خود را کاهش خواهد داد.

به گزارش کلیک ، بر اساس منابع صنعتی، این گزارش همچنین بیان می‌دارد که از فعالیت‌های بخش تحقیق و توسعه خود در تایوان نیز خواهد کاست. این شرکت امسال پنج مدل از گوشی‌های سری Xperia را عرضه کرد که از آن میان می‌توان به مدل فوق‌العاده Xperia Z5 اشاره کرد که در نمایشگاه IFA در برلین معرفی گردید. در این گزارش آمده است که شرکت سونی در سال آینده قصد دارد تنها دو مدل گوشی به بازار عرضه کند که این کار میزان فروش این شرکت در چند سال اخیر را به شدت کاهش خواهد داد.

شرکت Sony به شدت مخالف این است که قرارداد تولید تلفن‌های همراه با شرکت Foxconn Electronics را تمدید کند. این شرکت بزرگترین تولیدکننده قطعات الکترونیکی تلفن‌های همراه جهان نظیر Apple iPhone، Asus ZenFone و Xiaomi و نیز کنسول‌های بازی PlayStation شرکت Sony است. در عوض شرکت سونی قرار است تولید تلفن‌های همراه آینده خود را به دست دو شرکت تایوانی بسپرد. بر اساس گزارش جراید تایوانی، این دو شرکت که از پایان قرارداد سونی با Foxconn انتفاع زیادی برده‌اند عبارتند از Arima Communications و Compal Electronics که هر دو در تایپه پایتخت تایوان مستقر هستند. این سه شرکت از بیان جزئیات بیشتر به جراید خودداری کرده‌اند.

آزمایشات و تست‌های مختلف در کسب‌وکار تجهیزات الکترونیک شرکت سونی به خوبی مستند شده‌اند و آخرین گزارش این شرکت، اعتبار بیشتری را به گزارش‌های پیشین افزوده و خط مشی انتظار هوشیارانه (wait-and-watch) را در کسب‌وکار تلفن‌های همراه خود در پیش گرفته است. گزارش‌ها حاکی از آن است که اگر Sony سال آینده نتواند به منطقه امن بازگردد، تولید تلفن‌های هوشمند خود را خاتمه خواهد داد. حال باید منتظر بود که این شرکت ادامه راه خود را با چه استراتژی ادامه خواهد داد. طرفداران پر و پا قرص سونی امیدوارند تلفن‌های Xperia حداقل در مسیر رو به زوال کامپیوترهای شخصی Vaio نیافتاده و عاقبت خوشی پیدا کند.

ارسال نظر