سونی ناشر بازی های نینتندو سوییچ و PC می‌شود

رسانه کلیک - شرکت مشهور و ژاپنی سونی از این پس عناوین ویدیویی مختلفی را به صورت مستقل برای کنسول جدید نینتندو سوییچ و حتی پی سی منتشر می کند.

سونی ناشر بازی های نینتندو سوییچ و PC می‌شود

به نظر می رسد شرکت سونی قصد گسترش فعالیت خود را در زمینه بازی های ویدیویی دارد و تنها sony-is-publishing-ninte بر روی کنسول نسل هشتم خود یعنی پلی استیشن ۴ تمرکز نمی کند. به تازگی بخش سرگرمی های موسیقی سونی شرکت جدیدی به نام آنتایس (Unties) تاسیس کرده که وظیفه این شرکت ساخت و عرضه عناوین ویدیویی مختلف بر روی دو پلتفرم نینتندو سوییچ و پی سی است.

این شرکت در حال حاضر بر روی ساخت و توسعه بازی Tiny Metal مشغول به کار است که در آینده نه چندان دور ضمن عرضه بر روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ، بر روی پی سی و پلی استیشن ۴ نیز منتشر می شود.

Unties از سه پروژه مختلف دیگر رونمایی کرده است که یکی از این عناوین بر روی پلی استیشن ۴ و دو مورد دیگر بر روی پی سی منتشر می شوند. اگرچه سونی در بیانیه ای اظهار داشت که ممکن است در آینده این سه پروژه بر روی پلتفرم های دیگری نیز عرضه شوند. بخش سرگرمی موسیقی سونی در این زمینه تلاش می کند ضمن اینکه این عناوین ویدیویی را با کیفیت بالایی توسعه و طراحی کند، با استفاده از طیف گسترده و وسیع سرگرمی SME، آن ها را در معرض دید بیشترین مخاطبان و بازیکنان ممکن قرار دهد.

Tiny Metal

این اولین بار نیست که شرکت سونی بازی های ویدیویی را بر روی کنسول های غیر پلی استیشن منتشر می کند. در گذشته بخش سرگرمی آنلاین سونی دو بازی PlanetSide 2 و Payday: The Heist را که کاملا از برند پلی استیشن و شرکت سرگرمی های تعاملی سونی جدا هستند را به صورت مستقل به دست پی سی بازها و دارندگان پلتفرم پی سی رساند. البته با گذشت زمان این بخش را فروخته و از زیر مجموعه های سونی خارج شد و هم اکنون با نام Daybreak شناخته می شود.

نکته جالب اینجاست که شرکت سونی بازی های ویدیویی مختلفی را بر روی کنسول های رقیب و غیر پلی استیشن منتشر می کند و دامنه کسب و کار و فعالیت خود را گسترش می دهد.

شایان ذکر است؛ ساعاتی پیش نیز تاریخ انتشار بازی Tiny Metal مشخص شد. طبق گفته سازندگان، کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ و همچنین رایانه شخصی از تاریخ ۲۱ نوامبر سال میلادی جاری (۳۰ آبان ماه ۹۶) می توانند به تجربه این عنوان بپردازند. جهت مشاهده توضیحات، تریلرها و تصاویر عنوان Tiny Metal، به وب سایت رسمی بازی مراجعه کنید.

ارسال نظر