هدست های واقعیت مجازی سونی در فصل پاییز عرضه می شوند

سونی پاییز امسال از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی خواهد کرد.

هدست های واقعیت مجازی سونی در فصل پاییز عرضه می شوند

به گزارش کلیک، "پائول رینز" مدیرعامل شرکت Gamestop و طراح سیستم های واقعیت مجازی، شب گذشته طی مصاحبه ای در کانال فاکس بیزینس از رونمایی هدست واقعیت مجازی در پاییز امسال خبر داد. این شرکت که علاوه بر سونی در تولید و طراحی هدست واقعیت مجازی با شرکت هایی از جمله اچ تی سی و اوکولوس نیز همکاری دارد، در پاییز امسال هدست واقعیت مجازی را با نام سونی عرضه خواهد کرد.

این گفتگوی تلویزیونی که با بحث حول محور آمار و ارقام در تمایل 70 درصدی آمریکایی ها به انجام بازی های پلی استیشن به صورت واقعیت مجازی آغاز شد، در ادامه به روند مذاکرات این شرکت با دو غول عرصه تکنولوژی اچ تی سی و اوکولوس در عرضه محصولات واقعیت مجازی پرداخت. Gamestop همچنین برای رونمایی از محصولات سونی در پاییز به همزمانی رونمایی شرکت های تولید کننده بازی های پلی استیشن و همچنین سازنده کنسول های بازی خبر داد و افزود: این فصل بهترین زمان برای معرفی چنین محصولاتی در دنیای تکنولوژیست.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، سونی در پاییز سال جاری به رونمایی از آخرین دستاورد خود در حوزه تکنولوژی واقعیت مجازی خواهد پرداخت و این در حالیست که اچ تی سی پیش فروش محصولات واقعیت مجازی را از 29 فوریه آغاز خواهد کرد. شرکت اوکولوس هم از این رقابت دورنمانده و پیش فروش "Oculus Rift" را از ماه آینده آغاز خواهد کرد.

در انتها شایعاتی مبنی بر پیوستن دو غول تکنولوژی اپل و گوگل به حوزه تولید و طراحی کنندگان ملزومات واقعیت مجازی به گوش می رسد.

منبع : msn

ارسال نظر