حضور سونی در MWC 2017 با ۵ گوشی جدید

در آستانه برگزاری رویداد MWC2017 هستیم و هر چه به این رویداد بزرگ تکنولوژی نزدیک‌تر می شویم اخبار درز کرده بیشتری از گوشه و کنار می رسد، این بار نوبت به سونی رسیده است که خبر ها حاکی از این موضوع است که این کمپانی از ۵ گوشی هوشمند در MWC رونمایی خواهد کرد.

حضور سونی در MWC 2017 با ۵ گوشی جدید

به گزارش کلیک ، شاید باور کردن این خبر کمی دشوار باشد ولی باید بگوییم که بلی، سونی از ۵ دستگاه هوشمند در MWC2017 در ماه آینده در بارسلون رونمایی می کند.

چند مدتی است که خبرهای سامسونگ و آیفون بازار دستگاه های هوشمند را درگیر خود کرده است و این دو دستگاه مجالی به دیگر کمپانی های نمی دهند ولی این بار نوبت به سونی رسیده است تا بتواند در این هیایو خودی نشان دهد. براساس اطلاعات لو رفته این کمپانی تصمیم گرفته است که سری جدید دستگاه های هوشمند خود را با عنوان Yoshino ارائه کند. پردازنده این دستگاه ها ممکن است پردازنده کوالکام باشد و هم چنین امکان وجود نمایشگر ۴K در این محصولات وجود دارد.

براساس اطلاعات لو رفته اولین دستگاه از این خانواده ۵ نفره، سونی یوشینو است که این دستگاه دارای مشخصات فنی شامل: صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی، رزولوشن ۴۸۴۰ در ۲۱۶۰ با کیفیت ۴K،۴ گیگابایت و یا ۶ گیگابایت حافظه رم، دوربین سونی IMX 400 و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ از دیگر ویژگی های این دستگاه است. پردازنده این دستگاه، پردازنده اسنپدراگون خواهد بود، این در حالی است که خبرهایی به گوش می رسد، آخرین پرچم دار سامسونگ یعنی گلکسی S8 از این پردازنده برخوردار نمی باشد.

دستگاه بعدی و عضو دوم این خانواده، بلنک برایت BlancBright است که از نمایشگر QHD با ابعاد ۵٫۵ اینچی بهره برده است. پردازنده این دستگاه یا پردازنده ۶۳۵ و یا ۸۳۵ اسنپدراگون خواهد بود، این دستگاه هم چنین به سنسور IMX400 مجهز است.

در ادامه باید گفت که سه عضو کوچک‌تر این خانواده گوشی های هوشمند میان رده ای هستند که برای کاربران اقتصادی تر طراحی شده اند، دو دستگاه دیگر که در MWC معرفی خواهند شد کیاکی Keyaki و هینوکو Hinoko هستند که از مشخصات فنی این دستگاه ها می توانیم به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Full HD و صفحه نمایش ۵ اینچی HD اشاره کنیم. این دستگاه ها با تراشه MediaTek's Helio P20 قدرت یافته اند، حافظه این دستگاه ها به ترتیب شامل رم ۳/۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴/۳۲ گیگابایتی است و دوربین این دستگاه نیز بسیار قدرتمند‌است و این دوربین ها ۲۳ و ۱۶ مگا پیکسلی هستند.

عضو پنجم این خانواده مینئو نام دارد که هنوز اطلاعات دقیقی از این دستگاه ارائه نشده است.

باید منتظر ماند تا سونی در MWC2017 در تاریخ ۲۷ فوریه از این دستگاه های خود رونمایی کند.

ارسال نظر