بازی های پلی استیشن 4 را روی کامپیوترتان انجام دهید!

کمپانی سونی اعلام کرده که قرار است ابزاری برای بازی های پلی استیشن 4 ارائه کند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن، بازی های خود را از طریق کامپیوتر هم انجام دهند.به گزارش کلیک، این وسیله که کنترل بازی ( Remote Play ) نام دارد، قرار است هم نسخه ویندوز داشته باشد و هم نسخه مکینتاش تا کاربران اپل هم از آن استفاده کنند و روند کار آن این گونه است که علاقمندان می توانند پس از انجام تنظیمات، بازی های در حال اجرای خود را در پلی استیشین 4 بر روی کامپیوتر هم بازی کنند.

بازی های پلی استیشن 4 را روی کامپیوترتان انجام دهید!

به گزارش کلیک، این وسیله که کنترل بازی ( Remote Play ) نام دارد، قرار است هم نسخه ویندوز داشته باشد و هم نسخه مکینتاش تا کاربران اپل هم از آن استفاده کنند و روند کار آن این گونه است که علاقمندان می توانند پس از انجام تنظیمات، بازی های در حال اجرای خود را در پلی استیشین 4 بر روی کامپیوتر هم بازی کنند.

ظاهرا این خبر خوشحال کننده برای کاربران قرار نبود به این زودی ها منتشر شود ولی از قرار معلوم آقای "شوهی یوشیدا" ، نماینده کمپانی سونی در توییتی در توییر از این خبر پرده برداشت.

نمایی از بازی Fallout4

البته لازم به ذکر است که در گذشته این کار را برای ایکس باکس 1 انجام داده اند و سونی اولین شرکتی نیست که این کار را می کند ولی خلاقیتی که سونی به کار برده و محصول خود را از محصول ایکس باکس متمایز کرده این است که آنها این کنترل بازی را برای مکینتاش هم ارائه می کنند.

سونی اخیرا از پروژه ای دیگر هم پرده برداشت و به کابران این امکان را داد تا بازی های پلی استیشن 2 را بر روی پلی استیشن 4 اجرا کنند. این یعنی برای بازیکنان امکان بازی عنوان های قدیمی را بر روی کنسول جدید فراهم نمود.

techinsider.io

ارسال نظر