گمانه زنی ها در مورد مشخصات گوشی هوشمند سونی اکسپریا L1

براساس لیستی که به تازگی از گوشی های موبایل مجوز دار برای حضور در بازارهای روسیه اعلام شده، سونی در حال توسعه گوشی هوشمندی با نام اکسپریا L1 است. در ادامه با کلیک همراه باشید.

گمانه زنی ها در مورد مشخصات گوشی هوشمند سونی اکسپریا L1

به گزارش کلیک ، تا اینجا در سال ۲۰۱۷ میلادی سونی از چهار گوشی رونمایی کرده است، دو پرچمدار اکسپریا XZ و XZ Premium و دو میان رده‌ی XA1 و XA1 Ultra.

این اولین بار نیست که کمپانی سونی گوشی هوشمندی را با پسوند L به بازار عرضه کرده است، اگر به یاد داشته باشید در سال ۲۰۱۳ نیز شاهد رونمایی سونی از اکسپریا L بودیم. این گوشی میان رده چندان تفاوتی با همتایان موجود در بازار خود نداشت ولی به لطف بدنه پشتی خمیده اش، طراحی منحصر به فردی را به نسبت سایر محصولات سونی داشت.

در لیست مذکور مشخص نشده که اکسپریا L1 در چه دسته بندی از گوشی های هوشمند قرار دارد، اما با توجه به سابقه‌ی سری L احتمالا شاهد یک گوشی میان رده هستیم.

از آنجایی که اطلاعات موثقی در مورد این گوشی در دست نیست، صرفا باید به گمانه زنی اکتفا کنیم. اگر فرض کنیم که اکسپریا L1 در نقش مدل تازه‌ای از سری اکسپریا L ظاهر شود، شاهد مانور تبلیغاتی بسیار جالبی از کمپانی سونی خواهیم بود. با توجه به دریافت مجوزهای مورد نیاز برای حضور در بازارهای کشور روسیه، به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک خبرهای بیشتری درباره‌ی این گوشی خواهیم شنید.

ارسال نظر