اکسپریا ZG در وب‌سایت گیک بنچ دوباره ظاهر شد

رسانه کلیک - بر اساس مشاهدات برخی از کاربران، گوشی اکسپریا ZG سونی بار دیگر در وب سایت geekbench (گیک بنچ) مشاهده شده است.

اکسپریا ZG در وب‌سایت گیک بنچ دوباره ظاهر شد

تا پیش از این و مشخصا در ماه آگوست سال جاری میلادی، وب‌سایت تخصصی گیک بنچ از اطلاعات یک تلفن هوشمند با عنوان اکسپریا ZG سونی به همراه چیپست اسنپ دراگون 810 رونمایی کرده بود.

اما حالا این تلفن هوشمند برای بار دیگر در لیست وب سایت گیک بنچ مشاهده شده است. لیست جدید تاکید دارد که اکسپریا ZG سونی با چیپست اسنپ دراگون 810 تولید خواهد شد. از آنجایی که تلفن هوشمند ذکر شده از سری دستگاه های کامپکت کمپانی سونی به حساب می‌آید، سایز نمایشگر آن کوچک و معادل 4.6 اینچ خواهد بود.

اکسپریا ZG سونی در حالی در لیست گیک بنچ رویت شده که سونی به عنوان کمپانی تولید کننده این تلفن هوشمند و همچنین دیگر کمپانی های تامین کننده قطعات که با سونی همکاری می‌کنند، هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی در مورد وجود آن ارائه نداده اند.

از آنجایی که تلفن های هوشمند تولید شده با استفاده از چیپست اسنپ دراگون 810 در سال گذشته با مشکلاتی نظیر تولید حرارت بیش از اندازه و همچنین مشکلات مربوط به بازدهی مواجه شده بودند، هیچ یک از کمپانی های تولید کننده تلفن های هوشمند از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، اقدام به استفاده از این چیپست در دستگاه های خود نکرده اند.

اکسپریا ZG سونی

همین مسئله باعث شده وجود اکسپریا ZG سونی در هاله ای از ابهام قرار گیرد. از طرفی، در صورت حقیقت داشتن شایعات در مورد تلاش غول ژاپنی برای تولید این تلفن هوشمند، اکسپریا ZG تنها دستگاهی خواهد بود که با استفاده از اسنپ دراگون 810 در سال جاری میلادی تولید می‌شود.

بد نیست بدانید در سال 2015 سونی اقدام به استفاده از چیپست مذکور در نسخه کامپکت اکسپریا Z5 کرده بود. با این حال، نتایج تست های اخیر گیک بنچ نشان از پایین بودن میزان بازدهی اکسپریا ZG سونی در مقایسه با نسخه کامپکت اکسپریا Z5 دارد.

اطلاعات فاش شده از سوی گیک بنچ همچنین نشان می‌دهد که ZG مجهز به 2 گیگابایت رم بوده و از نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید با عنوان نوقا بهره می‌برد.

گفتنی است؛ شرکت سونی در تولید تلفن های هوشمند کوچک با پسوند کامپکت شهرت دارد. این سری از محصولات سونی در حقیقت نسخه کوچک شده پرچمداران تلفن های هوشمند هستند که با خصوصیات سخت افزاری مشابه با دیگر پرچمداران این شرکت تولید می‌شوند.

منبع: gizmochina

ارسال نظر