سونی اکسپریا ام اولترا را با نمایشگر ۶ اینچی معرفی می‌کند!

طبق اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo، ظاهرا کمپانی سونی قصد دارد که از گوشی هوشمند جدیدی با نام اختصاصی اکسپریا ام اولترا (Xperia M Ultra) رونمایی کند.

سونی اکسپریا ام اولترا را با نمایشگر ۶ اینچی معرفی می‌کند!

پیش از هر چیز باید اشاره داشته باشیم که تصویر شاخص این مقاله مربوط به گوشی هوشمند اکسپریا زد اولترا (Xperia Z Ultra) سونی بوده و هنوز هیچ عکس رسمی و غیر رسمی از گوشی هوشمند اکسپریا ام اولترا منتشر نشده است.

به گزارش کلیک، ظاهرا شرکت سونی سعی دارد که گوشی هوشمند جدیدی را به بازار عرضه کند که این محصول از صفحه نمایشی ۶ اینچی و با وضوح تصویر فول اچ دی یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره‌مند می‌شود. بنا به اطلاعات به دست آمده، این محصول احتمالا به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام مجهز خواهد شد.

اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند ساعتی پیش توسط حساب کاربری HQ-VISION در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo منتشر شده و به واقع نمی‌توان مدعی شد که صحت این خبر قطعا تایید شده است. منبع ارائه کننده این خبر اشاره کرده که صفحه نمایش ۶ اینچی گوشی هوشمند اکسپریا ام اولترا از نوع IPS-Neo بوده و حاشیه‌های (Bezel) بسیار باریکی را شامل می‌شود. همچنین این منبع از تجهیز این گوشی به دوربین دوگانه خبر می‌دهد و اشاره دارد که دوربین اصلی این گوشی هوشمند از دو سنسور ۲۳ مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. همچنین سنسور دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم احتمالا سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی است.

بنا به گزارش ارائه شده، گوشی هوشمند اکسپریا ام اولترا از یک باتری ۴۲۸۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند می‌شود و از قابلیت Quick Charge 3.0 پشتیبانی خواهد کرد. رم این محصول احتمالا ۴ گیگابایتی و از نوع LPDDR4 خواهد بود و حافظه داخلی دستگاه ظرفیت پیش فرض ۳۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند. همچنین این گوشی هوشمند به اسکنر اثر انگشت کاربر و پورت اتصال USB Type C نیز مجهز می‌شود.

۱

اما علاوه بر گوشی هوشمند اکسپریا ام اولترا، چندی پیش شاهد انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال رونمایی سونی از گوشی هوشمند اکسپریا سی ۶ اولترا (Xperia C6 Ultra) نیز بودیم. با این وجود هنوز صحت هیچ یک از خبرهای فوق به طور رسمی مورد تایید واقع نشده‌اند و کمپانی ژاپنی سونی در قبال این موضوع هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداده است. اما در هر صورت چنانچه قرار باشد گوشی هوشمند اکسپریا ام اولترا سونی در آینده معرفی شد، به زودی شایعات و خبرهای بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد.

منبع: gsmarena

ارسال نظر