Soundtrap استودیویی آنلاین، همیشه همراه شما

تا همین چندسال پیش مقوله ضبط و تولید آهنگ یک امر فوق تخصصی محسوب می‌شد، اما با ظهور اپلیکیشن‌های موبایل و وب، این پروسه ساده شده است.

Soundtrap استودیویی آنلاین، همیشه همراه شما

این روزها کار آهنگسازی و تنظیم دیگر به سختی قبل نیست. هرکسی با یک iPad در اتاق خود دست به تولید آهنگ‌های شخصی خود می‌زند. دیگر دوره انحصار استودیوها به اتمام رسیده است. اما اگر کسی iPad و تبلت نداشت چه کار کند؟ بهترین راه حل استفاده از اپلیکشین‌های ابری تحت وب است. SoundTrap دریچه‌ای به دنیای مدرن است و به شما در زمینه تولید آثار موسیقایی کمک می‌کند. هر فرد خلاقی با کمترین امکانات توانایی ساخت موسیقی پیدا می‌کند.

ساند تراپ یک اپلیکیشن تحت وب است و امکانات متنوعی را در اختیار علاقه‌مندان ساخت و تولید موسیقی می‌گذارد. نخست این‌که این استودیوی سیار همواره نزد شماست و هرکجا که بخواهید با کمترین امکانات سخت افزاری با ضعیف‌ترین Config کامپیوتری از آن استفاده می‌نمایید؛ چرا که تمام پروسه‌های آن بصورت ابری صورت می‌گیرد.

در SoundTrap شما امکان بهره گیری از سازهای شخصی خود برای ضبط را داشته و یا از سازها و پلاگین‌های نرم افزاری موجود در مجموعه استفاده می‌کنید. این امکان شخصی‌سازی تا حد بسیار زیادی دست شما را در زمینه ساخت موسیقی و ضبط اثارتان باز خواهد گذاشت. از طرف دیگر حتی اگر به یک نرم افزار تخصصی ضبط صدا هم احتیاج داشته باشید با استفاده از میکروفن‌های ساده یا حرفه‌ای، کارتان راه می‌افتد. امکان وارد کردن انواع لوپ‌ها و صداها برروی این اپلیکیشن وجود دارد.

ساندتراپ با اکثر مرورگرهای جدید سازگاری داشته و از طرف دیگر برروی همه سیستم‌ عامل‌های موجود اجرا خواهد شد. ویندوز، مکینتاش، اندروید، iOS، لینوکس و حتی کروم بوک! پروژه‌های خود را بصورت آنلاین و به راحتی جابه‌جا کرده و ادامه کار خود را در مکان دیگری انجام دهید.

موزیک‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و از تجربیات دوستانتان در زمینه آهنگسازی بهره‌مند شوید. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این نرم افزار تحت وب امکان اشتراگ گذاری آهنگ‌های ایجاد شده در SoundCloud و فیس بوک است. ارتباط با هنرمندان بزرگ در مجموعه و استفاده از تجربیات آن‌ها از دیگر خدمات این وب اپ است.

قابلیت Automatic Mastering ویژگی حرفه‌ای و منحصربفرد این نرم افزار تحت وب است و تنها با یک کلیک بصورت اتوماتیک کلیه لاین‌ها مستر خواهند شد. وبسایت این نرم افزار ریسپانسیو بوده و در هر حالتی اجرا می شود.

برای استفاده از خدمات این وب‌سایت معتبر باید عضو شوید. 3 نوع پلان عضویت مختلف در این نرم افزار وجود دارد که به شرح ذیل است:

  1. عضویت رایگان: در این سرویس 750 loops، 5 پروژه، 151 ساز و صدا جای داده شده است.
  2. عضویت حرفه‌ای: در این سرویس 1900 loops، 50 پروژه، 176 ساز و صدا جای داده شده است.
  3. عضویت پریمیوم: در این سرویس 2790 loops، بی نهایت پروژه، 210 ساز و صدا، پلاگین اتو تیون و... جای داده شده و هیچ‌گونه محدودیتی برای کاربران وجود ندارد.

سرویس‌ های 2 و 3 به ترتیب دارای هزینه 4 یورو و 8 یورو در ماه هستند که بسیار معقولانه به نظر می‌رسد.

برای ورود به وب سایت این نرم افزار آنلاین کلیک نمایید.

ارسال نظر